Logomaraton
25 studentů designu VŠ v Düsseldorfu bude 25. června pracovat na neobvyklém úkolu. Dvaačtyřicetkrát po sobě budou v šesti minutách, které odpovídají průměrnému času potřebnému k překonání 1 km při maratonu, navrhovat nové logo. Účelem experimentu je dokázat, že na základě intuice je možné i v krátkém čase spontánně dosáhnout hodnotného výsledku.
Škola dokonce nabízí veřejnosti jedinečnou možnost získat prostřednictvím tohoto zvláštního projektu vedeného Holgerem Jacobsem nové logo.
obr.: www.designmadeingermany.de
Na ukázky skic a fotografie z průběhu logomaratonu se můžete podívat zde.
Hlubší smysl tohoto cvičení nám sice uniká, řada klientů by nicméně tento koncept zejména u nás nejspíš přijala s nadšením. :) Daří se vám často vymyslet novou značku rychlostí blesku?
Komentáře k článku
14. 7. 2011 12:42 adam
26. 6. 2011 23:21 Tatransky caj
26. 6. 2011 21:35 BlackYeti.cz
25. 6. 2011 18:33 budlix.cz
..akorát to čekání na bouřku je někdy poněkud delší..