Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Logomaraton

25 studentů designu VŠ v Düsseldorfu bude 25. června pracovat na neobvyklém úkolu. Dvaačtyřicetkrát po sobě budou v šesti minutách, které odpovídají průměrnému času potřebnému k překonání 1 km při maratonu, navrhovat nové logo. Účelem experimentu je dokázat, že na základě intuice je možné i v krátkém čase spontánně dosáhnout hodnotného výsledku.

 

Škola dokonce nabízí veřejnosti jedinečnou možnost získat prostřednictvím tohoto zvláštního projektu vedeného Holgerem Jacobsem nové logo.

 

obr.: www.designmadeingermany.de

 

Na ukázky skic a fotografie z průběhu logomaratonu se můžete podívat zde.

Hlubší smysl tohoto cvičení nám sice uniká, řada klientů by nicméně tento koncept zejména u nás nejspíš přijala s nadšením. :) Daří se vám často vymyslet novou značku rychlostí blesku?


Komentáře k článku

14. 7. 2011 12:42 adam

Zajimava myšlenka.

26. 6. 2011 23:21 Tatransky caj

Experiment dokazal ze art terapia decka vycerpa. Teraz mozu analyzovat pocity ;-)

26. 6. 2011 21:35 BlackYeti.cz

paradni vec, minimalne na nejaky osobni rozvoj nebo zkouseni :) Jak sam nekdo zazil, nekdy stres dokaze vyprodukovat zajimave napady a myslenky, ktere pri dlouhem badani vubec nevzniknou. "libi"

25. 6. 2011 18:33 budlix.cz

jasně že jo.
..akorát to čekání na bouřku je někdy poněkud delší..

25. 6. 2011 15:40 davidkotulan

Ale jo, invenci mám rychlostí blesku, tu mám vždy u všeho. Jenže dát to pak dohromady dle vize, to je pak buď utopie, časové náročné a nebo to často končí u finančních možností klientů (teď nemyslím logo, ale technickou výrobu)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.