Logo do 30 vteřin? Proč ne.
Náš čtenář Lukáš Franz nám poslal odkaz na video o vzniku doplňkového symbolu značky Malcolm Fontier. Autorovi stačila krátká rozcvička, oblíbená hudba, ořezaná tužka a půl minuty času. :-) Na video se můžete podívat zde. Jak se vám třicetisekundový symbol líbí?
Komentáře k článku
3. 8. 2011 07:56 Dali
Je to o napadu, jednoduchosti, jedinecnosti, maximalni pouzitelnosti...
Ale jak uz tu nekdo psal -- autor musel byt marketingovy machr a recnik - tohle u klienta obhajit musela byt docela trachtace.. :)
18. 7. 2011 10:34 Jirka
18. 7. 2011 06:43 Th.
17. 7. 2011 22:13 Scoty
17. 7. 2011 22:11 Scoty
16. 7. 2011 19:08 Berni
16. 7. 2011 15:04 Tom Laurinec
Zajímalo by mě jak tohle obhájil, protože běžně je designer potahovanej za úplný kraviny v logu. Ta prezentace budela být hodně kvalitní.