Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Loga skládaná z více obrázků

Před pár dny se objevily nové značky Britských atletů nebo destinační značka Kyrgystánu. Spojuje je styl pracovně označený „Unilever“ (ten s tím přišel jako jeden z prvních), tedy více drobných motivů uzavřených do jednoho objektu. Podívejme se i na další podobně koncipované značky v naší sbírce…

Nedávno přišlo s podobně sestavovanou turistickou značkou i Bulharsko…

 

Zdroj a více zde.


Jak se vám podobné skládačky líbí?


Komentáře k článku

24. 5. 2013 15:23 Font

A další do sbírky, počtem obrázků asi rekordman:
http://www.yoga-art.cz/wp-content/uploads/2013/03/psf_logo_purplee.jpg

3. 4. 2013 18:14 DAN

Dobrej postřeh. Ale patří to Unileveru:

Unilever introduces environment logo on their washing powders
The Unilever washing powders of the brands OMO, Robijn Klein & Krachtig and Sun Green Power from now on can be recognized by the Cleaner Planet Plan-logo. Unilever wants to make clear that purchasing these products is an environmental decision.

3. 4. 2013 17:33 andrew

ten Cleaner Planet Plan ma daco s Unilever? Lebo je su tam pouzite ikonky z Unilever loga :/

26. 3. 2013 08:38 David Ledl

Souhlas s Winteerem.. nejpovedenější / nejopodstatněnější mi přijde Bulharsko

25. 3. 2013 13:54 winteer

Myslím že tam, kde má skládané logo svoje významové opodstatnění, se jedná o zajímavé zpestření. Zde mi to nejvíce sedí u loga Bulharska nebo Express (festival of arts), kde je třeba vyzdvihnout nějakou vůznamovou různorodost značky. Jinak je to prostě o trendovosti.

25. 3. 2013 13:51 Markét

Líbí. Hlavně, když jsem něco podobného viděla u Tatratea.

25. 3. 2013 13:49 Kanibal

Nemáte tam ZOO Praha :-D




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.