Krásně prostorové logo pro AFC
AFC Champions League, asijská obdoba evropské UEFA Champions League, získala nové logo. Tato nejprestižnější soutěž pořádaná AFC (Asian Football Confederation), které se běžně účastní 32 nejlepších klubů ze 14 asijských zemí, také za několik týdnů odhalí nové webové stránky.
Dosavadní logo a nové.
Evoluční vývoj nového loga. Jde ale vlastně stále o grafickou značku?
Jak se vám tato líbivá (až poněkud kýčovitá) ilustrace líbí?
Komentáře k článku
12. 2. 2009 10:13 Monika
11. 2. 2009 13:16 00 zero
jednoducha myslienka- navaznost na predosle logo- dynamika- stiplavy orient
je jednoduche kritizovat ,a byt uplne mimo kontext ci mat korene v uplne inej kulture
11. 2. 2009 07:25 P€ETR
11. 2. 2009 01:37 Filip
A inak co sa tyka oblubenosti 2D a nenavisti k 3D....
Ja k tomu nemozem zaujat jednoznacny postoj, ide o vizualnu komunikaciu, protse bud je to pouzitelne, alebo nie.
BTW. kym som si neprecital titulok tak som si myslel ze je to firefox :D
Tym padom dochadza k nedorozumeniu, cize to straca na funkcnosti.
10. 2. 2009 19:25 Vít Nevřela
10. 2. 2009 17:42 Robin Raszka
Výborně zpracované a mazané!
10. 2. 2009 14:56 30
-Odpor k 3D v logu mám (i když jsou případy, kde prostorovost pro mě vyzdvihuje samotné logo) - ale nemyslím si, že by logo mělo na 3D efektu stát celé. Jasná, zapamatovatelná značka, kterou si člověk může obtisknout na čelo se pak někdy mění v ilustraci (a to může být i velice zdařilá ilustrace. ale ne logo). Pak vidím u mnohých log použití třidéefektu jako zvýrazňovací metodu pro samotné funkčí 2D logo,. trend, inovace..
možná zastaralý názor, když je technologie schopná reprodukovat i takto složitá loga na všechny materiály a tvorba loga tak není omezena na svou jednoduchost a plošnost .. třeba pod oním tlakem veřejnosti změním názor:)
Jinak dynamičnost v logu je rozhodně o několik gólů napřed před původním, které připomíná spíše společnost zabývající se zdravotnictvím...
10. 2. 2009 14:22 Dexter
10. 2. 2009 14:00 Namestii
Vidím v tom běžící postavu (fotbalistu).
Je to super kýč. Líbivé, hravé, dětské…
V původním logu by mě ani náhodou nenapadlo hledat sport a fotbal už vůbec ne.
Toto má dynamiku.
Mám pocit, že čeští grafici mají předem naprogramovaný odpor k 3D.
Nejspíš proto, že to kdysi byla (amatéry) nejčastěji používaná funkce v Corelu, „profík“ se od amatéra lišil tím, že ji nepoužíval. .-)
Ale toto je jiná liga.
Řemeslně je to hodně náročné. Toto už amatér stiskem jednoho tlačítka nevytvoří.
Důležitý je pohled neumělců, prostých konzumentů,… pro které to vzniká.
Do galerie na zeď bych to nedal, ale v TV, webu i na zdi sportovního klubu to bude super.
10. 2. 2009 13:38 30
zvykněte si?
ASI to funguje?
mě to připadá ošklivé, ale ostatním se to líbí, takže je to v pořádku?
sakra...
jinak osobní názor. Logo se mi nelíbí a souhlasím se sew i fontem o přeplácanosti (aspoň ten míč už si mohli odpustit:) a "kýčovitosti". Vidim to spíš jako podivného maskota, než logo.