Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Kraft Foods s novou tváří

Jeden z největších světových potravinářských koncernů Kraft Foods před několika dny slavnostně představil nové pestrobarevné logo. Podívejte se na naše hodnocení…

Naše hodnocení:
Značka ztrácí jednoduchou a kompaktní kompozici, která na jejich výrobcích fungovala výtečně i v těch nejmenších velikostech. Nové logo má naopak svým stylem vzbuzovat pozitivní emoce, na konci výrazného červeného úsměvu (smile) nalezneme doslova explozi radosti a veselí. Bude zajímavé sledovat, jak budou tyto detaily aplikovány v malých velikostech na obalech produktů. Podivně působí také písmo Tekton na slogan pod logem.

Značka je tedy podle nás sympatičtější a přátelštější než dosavadní, spíše konzervativní logo, ale její užití v praxi bude problematičtější a díky tenkému písmu a mnoha drobným detailům méně čitelné.

Zde je ukázka vývoje značky tohoto tradičního výrobce.

Aktuální loga koncernu ve vysokém rozlišení naleznete zde.

Jak se nový Kraft líbí vám?


Komentáře k článku

23. 2. 2009 21:21 miretc

Tak ten "brutvan", co se v něm pečou dobroty od KRAFTů, je mi milejší a čitelnější. Nové logo mi přijde veselé a je delicious, spíš jako nějaká velikonoční megaparty. Taky se mi to blíží tescodesignu, který mi je(býval) velice funkční, vkusný a nezaměnitelný....

23. 2. 2009 09:20 font -OK-

kompozice se smajlíkem je podobná Sodexo.
Viz: http://www.font.cz/logo/sodexho-meni-identitu-na-sodexo.html

23. 2. 2009 07:05 Roman Kyselý

Původní logo působí sice velice těžkopádně, ale je rozhodně lepší, než nové. V novém logu je "materiálu" tak pro 5 - 6 dalších log. Jednoduše řečeno, chaos!

20. 2. 2009 13:38 Matúš

Aj ked je logo trochu chaotické a neprehladné, určite je odlahčené a prevzdušnené, za mňa Palec hore avšak nie je to nahodou ukradnutý nápad loga master foods?? alebo to robil jeden človek?? no neviem, avšak viem že od teraz si tito dve firmy budem mýliť, čo nepridá na kráse ani jednej firme

19. 2. 2009 21:22 Honza

Ale pozor, podle Brand New se změna týká jen firmy, ne samotného označování výrobků.

http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/kraft_smiling_at_you.php

19. 2. 2009 20:18 Martin John

LOL OMGH ROFL, CI dělala asi nějaká LAMA... :-D

19. 2. 2009 18:27 minduser

Logo výrobce rachejtlí z Horní Dolní. Průs...švih...

Fonte: Vaše "umírněné" hodnocení mě dost překvapuje. Strach z giganta? :) Vždyť je to těžce amatérská práce...

19. 2. 2009 17:33 geek

ja v tom vidim asi ctyri loga najednou.

19. 2. 2009 16:29 kachlik

Tak za tohle si tu recesi asi zasloužíme. Jestli je úroveň dnešního designu taková, jakou předvádějí tyhle "agošky" na tvorbu marketingových sraček, a jestli za tyhle omalovánky do Mateřídoušky někdo platí, pak potřebujeme spoustu krachů, aby se trh pročistil a tohle svinstvo zmizelo. Stejně jako v případě MY (Tesco), Citroen a dalších redesignu z poslední doby. Hanba.

19. 2. 2009 13:26 aweek

souhlasím, je to dost preplácané a těžko použitelné
ale působí svěžeji a více sympaticky

19. 2. 2009 13:19 Filip

Podla mna dizajn manual obsahuje verzie pre zmansenie ked vypusta zbytocne prvky logotypu, napr. slogan. To stare logo nebolo vobec atraktivne aj ked o funkcnosti sa neda pochybovat, zial chut do jedla mi neprivolava ani jedno :)

Smile by slo rozhodne este dotiahnut viac, avsak chcel by som vidiet graficky manual.

Dost mi vadi ten pismo tekton, vsak je to vlastne obdoba comic sans pre MAC.

19. 2. 2009 12:40 soulWasted

shit...

19. 2. 2009 11:59 P€ETR

i v týhle velikosti skoro nepřečtu ten text make............ což pak někde na obalu

19. 2. 2009 11:52 Vít Nevřela

všeho moc škodí... za mě palec dolů :-(

19. 2. 2009 11:48 speedy

je to chaotický a nepřehledný logo




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.