Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Kraft Foods mění nové logo

Podivnou změnu značky předvádí již po pěti měsících nadnárodní potravinářský koncern Kraft Foods. Představili tehdy s velkou pompou logo, o kterém již po několika týdnech zjistili, že je špatné a musí se změnit?

O představení dosavadního loga jsme psali zde.

Takováto chaotická změna změny musí být extrémně finančně náročná. Kde udělali soudruzi chybu? :-)

Do identity firmy to přináší naprostou nepřehlednost, vždyť na svém webu dosud prezentují na homepage produkty s původním logem...

zdroj: www.underconsideration.com

Co si o tom myslíte? Je to teď už lepší?


Komentáře k článku

14. 7. 2009 22:44 Petr Pecháček

Nějaký dětský festival? Mašle, balónky, bude i ohňostroj? Potraviny? Tak to jsem než... Apropo, není dobrým zvykem uvažovat i černobílou verzi? Tu bych rád viděl... hlavně ten cákanec.

9. 7. 2009 13:33 adam P

také mi přijde to nejnovější lepší, souhlasím s chybami v rozpalu. jen mi trošku zaniká "K" na pozadí té "exploze", potažmo tedy celé "kraft" se stává hůře čitelným. možná jsem po včerejšku trošku přetažený, ale mně z toho vychází barvičky-exploze, pak AFT a FOODS ...

9. 7. 2009 12:20 Zdenek Hejda / www.atelierhejda.com

Myslim, ze nestaci uverejni dve loga bez dalsich informaci.

Starsi logo predstavili letos v unoru, bylo z dilen studia NITRO GROUP (www.nitrogroup.com). Nove logo z cervna letosniho roku (Nitro + Landor Associates - www.landor.com) vzniklo jako reakce na velkou kritiku ze strany designeru. Vedeni spolecnosti samo priznalo, ze zmena je zpusobena "naslouchanim potrebam zakazniku a designeri jsou samozrejme take nasi zakazici."

Znamena to, ze lide z vedeni marketingu sami priznali chybu a snazi se to nyni posunout spravnym smerem. To se nestava tak casto, navic u tak obrovske firmy.To je velmi sympaticke.

Nove logo je podle me rozhodne lepsi nez starsi. Duraz je dan na barevnou explozi (predpokladam, ze to je symbol sirokeho portfolia vyrobku). Je take sjednocena tloustka pisma (ovsem ty rozpaly se moc nepovedly). Nove logo ma take jednobarevny a jednodussi tagline (logo s tagline je na jejich webu).
Z usklebku za stasim logem vznikl prijemnejsi usmev, zduraznuje vice nápis Kraft.

Zdenek Hejda

9. 7. 2009 11:17 Lukas Veverka / www.parasite.cz

:) :) :)

9. 7. 2009 09:54 CZG

Hadal bych ze jeste vyhodi ten PRSK, vrati to do bedny a nakonec vznikne spatna kopie Danone :)

8. 7. 2009 18:35 SKAKALA

"…zenska, ktera se timto snazi skryvat prazdnotu ve sve dusi."
To je skvely ;-D

Chtel bych pro zajimavost doplnit jednu vec (proc je to tady tolikrat jen tak hozeny na pul nechapu):
"…the change applies only at the corporate level…"

viz
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/kraft_smiling_at_you.php
nebo
http://www.corporate-eye.com/blog/2009/02/kraft-foods-hides-its-brand-name-behind-a-smile/

8. 7. 2009 14:45 čadis

ja nepochopim proc nekdo meni takhle zabehnuty znacky. zase bude trvat desitky let, nez si tohle nekdo zapamatuje. navic v tomhle pripade se podle me ani nejdena o znacku. je to proste typograficky logo, naprosto prazdny.

nemuzu si pomoct, ale prijde mi, ze to ma na svedomi nejaka zenska, ktera se timto snazi skryvat prazdnotu ve sve dusi :)

8. 7. 2009 14:38 a.g.

keby na to radsej isli napriklad takto: http://www.warwicksu.com/pageassets/societies/ethos/suppliers/fruitoftheloom/fruit-of-the-loom.jpg

rad zmenim zmenu zmeny - adamglasa@gmail.com - web, hmm, no... kde je ten kellner? ;)

8. 7. 2009 14:30 a.g.

zacina mi to pripominat skauting

8. 7. 2009 13:12 PeťaN   |   www.urviho.cz

Však oni to časem dotáhnou k dokonalosti. Čekal bych, že během půl roku by jsme tu mohli mít opět dalši redesign :)

8. 7. 2009 12:49 Vít Nevřela

Z bláta do louže...

8. 7. 2009 12:43 RS

Tak to je tedy změna. Ten výbuch je teď ještě méně čitelný, navíc ty zbytečný přechody... Nechápu to.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.