Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Kalas mění tvář

Kalas změna loga

„Dnešním dnem odhalujeme novou tvář značky včetně nového loga, sloganu, typu písma a barvy. Pevně věříme, že se nový vzhled bude líbit a bude nadále odrážet náš původní záměr: vyrábět kvalitní a inovativní cyklistické oblečení. Nové logo představujeme v našem krátkém videu, ve kterém se snažíme ukázat, jak důležité je pro nás oživit stávající logo a vytvořit novou jedinečnou identitu.“

cyklista

 

Původní logo Kalas bylo registrováno v květnu 1996 a je chráněno obchodní známkou ve více než 20 zemích světa. Od té doby se toto logo objevilo na více než 4 milionech výrobcích. I když bylo díky své autenticitě velice oblíbené, v moderní digitální době se stalo nepraktické. Chyběl jasně rozpoznatelný symbol a původní logo bylo špatně čitelné online, když bylo použito jako avatar nebo ikona.

„Toto je významný moment v historii naší značky, jelikož jsme doteď používali jedno a to samé logo. Po 23 letech jsme na něj všichni zvyklí a v naší společnosti panuje pocit, jako bychom se loučili se starým dobrým kamarádem. Je to tedy opravdu veliká změna, ale mám z nové značky ohromnou radost a pevně věříme, že nás odliší od ostatních značek na trhu.“
Josef Filip, výkonný ředitel KALAS Sportswear

 

logo-banner

„Jedna věc, na kterou jsme se soustředili, byl vývoj osobité ikony, která by dobře fungovala jako ikona či avatar napříč sociálními sítěmi. Nový symbol „K“ je na první pohled velice odlišný a časem bude snadno rozpoznatelný jako značka Kalas."
Jakub Věncek, obchodní ředitel KALAS Sportswear

Nový slogan „Ride on. Stand out.“ (Jeď dál. Buď originální.) komunikuje pozici naší značky jako technicky zaměřené značky cílené na profesionální a amatérské cyklisty, zároveň však také jako značku, která se specializuje na výrobu cyklistického oblečení s vlastním designem. Týmům, klubům, firmám i jednotlivcům nabízíme šanci dát své fantazii volný průběh a ztělesnit své nadšení do vlastního unikátního designu skrze profesionální a kvalitní výrobky vyzkoušené a testované několika světovými cyklistickými šampióny. 

Zdroj a více zde.

 

 

Podle nás jde jednoznačně o změnu k lepšímu (autora zatím bohužel neznáme). Jak se vám nové logo líbí?


Komentáře k článku

11. 9. 2019 10:25 wgx

Dobrá práce :)

10. 9. 2019 14:18 Vktor

Ne

5. 9. 2019 21:47 Ondrej

2. 9. 2019 23:02 michal

podle mě trochu nešťastná konstrukce symbolu... na první pohled v tom neustále vidím dvě K – i když tu konstrukci písmena chápu... ale nemůžu si pomoct...

KaKalas?

1. 9. 2019 13:23 David

Nevím proč, ale to zdvojené červené jakoby KK mě pak nutí hledat ve vlastním názvu Kalas dvojité ll (Kallas).

28. 8. 2019 12:19 adam P

to staré podle mě mělo mnohem víc "šťávy". nové je úplně o ničem, zaměnitelné s čímkoliv. navíc to typo je podle mě dost průser. symbol slabota. za mě palec dolů.

27. 8. 2019 12:44 Roman

Mně se na to teda moc dobře nedíve. Střídání kapitálek vs. minusek a zvláštní zůžení bříška "a" působí rušivě.

23. 8. 2019 18:01 dj Bobo

ano, je to modernější. odfajfknuto.
Dívá se na to určitě líp a přeji mnoho úspěchů.

22. 8. 2019 17:22 slow

pěkné, už to chtělo zmodernizovat




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.



boxik2020