JVS jako…
„Představujeme nové logo společnosti JVS s motivem slona. Symbol slona v logu není jen tak. Odlišuje nás od konkurence a určuje naši firemní identitu. Symbol je spojený z filozofií naší společností: Síla, pomoc lidem, stabilita, spolehlivost. Logo vzešlo z dílny uznávaného designera Jakuba Hájka, který působí v pražském designovém domě, společnosti Divan Design." Tak praví tisková zpráva firmy JVS jeřáby. Podívejte se, co ve skutečnosti popisuje…
Známá japonská společnost JVC má velmi podobný název. Proto je zarážející míra „inspirace” – barevností i typografií. Zajímalo by nás, zda by toto „nové“ logo JVS šlo zaregistrovat jako ochranná známka…
Na netu jsme navíc během pár minut našli i tohoto slona…
Tak co si o tom myslíte?
Zdroj: http://jvsjeraby.cz/?16/nove-logo-spolecnosti
Komentáře k článku
16. 9. 2010 13:30 font
16. 9. 2010 11:48 Adam
5. 8. 2010 09:49 Robert
16. 7. 2010 01:43 cancer
Vypadá to jako výsledek práce 2 osob.
14. 7. 2010 23:24 Kanibal
12. 7. 2010 17:52 Charlie
10. 7. 2010 00:16 davidkotulan
9. 7. 2010 00:44 HEHE
8. 7. 2010 18:43 miretc
8. 7. 2010 17:07 Petr S.
Ano, to je dobře využitá příležitost.
8. 7. 2010 16:28 Michal Malina:.
8. 7. 2010 15:19 Petr S.
Achjo :(
Proč...?
8. 7. 2010 13:59 minduser
Chudáci jeřábníci, nechat se takhle napálit... A nebo měl autor žaludek na to zpatlat dohromady vzory předložené klientem? Celkem by mě zajímalo, jak to valsně bylo...
R. Dvořák