Jak budou vypadat loga aneb unifikovaný design :-)
Vtipnou úvahu na téma současných minimalistických trendů v designu log uveřejnil na svém blogu Petr Staníček a našli jsme i další podobnou parodii…
Další příklady. Třeba se některé firmy chytnou. :-)
Celý článek zde.
Na blogu 123 inspiration přinesli možnou budoucnost dalších značek.
Více zde.
Komentáře k článku
10. 4. 2013 10:07 Hloupý Honza
5. 4. 2013 19:31 já
5. 4. 2013 18:50 já
4. 4. 2013 20:10 Netto
4. 4. 2013 15:23 lindiste
4. 4. 2013 15:23 lindiste
3. 4. 2013 18:16 Font
3. 4. 2013 15:27 Enemen
3. 4. 2013 15:06 Karla
3. 4. 2013 14:51 Font
3. 4. 2013 14:41 Enemen
Cola jako jedna z nejdražších značek vůbec - bez šance.
Pepsi - možná, obzvlášť po průšvihu s posledním pojetím loga.
Adidas - pravděpodobně (nemluvím o konkrétních "nápadech" ale o možnosti rebrandingu vůbec)
Intel - ani náhodou
Fedex - ani náhodou ani nádou za 100 let a ani za tisíc. Ikona
Playboy - ne e. Zase ikona a navíc uvedený návrh je trapný, myslím že by se dalo spíš pohrát s ouškama a ypsilonem
Xerox -je to možné, stejný případ jako pepsi
Microsoft - viz. současnost
Apple - těžko
LG - těžko.
Chápu, že jde víceméně o nadsázku, ale realita je realita