Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Jak budou vypadat loga aneb unifikovaný design :-)

Vtipnou úvahu na téma současných minimalistických trendů v designu log uveřejnil na svém blogu Petr Staníček a našli jsme i další podobnou parodii…

Další příklady. Třeba se některé firmy chytnou. :-)

Celý článek zde.

 

Na blogu 123 inspiration přinesli možnou budoucnost dalších značek.

Více zde.


Komentáře k článku

10. 4. 2013 10:07 Hloupý Honza

V tom časovém vývoji loga Starbucks se jedna fáze vymyká logickému vývoji - verze 2035. Proč? ;)

5. 4. 2013 19:31

aha, chápu, stačí si přečíst článek :D

5. 4. 2013 18:50

zajímavé... akorát proč je to všechno psané Calibri?

4. 4. 2013 20:10 Netto

4. 4. 2013 15:23 lindiste

Vtipné a výstižné. Osobně doufám, že se tento trend zase postupně obrátí...

4. 4. 2013 15:23 lindiste

Vtipné a výstižné. Osobně doufám, že se tento trend zase postupně obrátí...

3. 4. 2013 18:16 Font

Nějak se tady ta diskuze zamotala. Mažeme poslední příspěvky, nebylo vůbec jasné, kdo co píše a nemělo to smysl. Díky za pochopení :-)

3. 4. 2013 15:27 Enemen

Citují sám sebe: "Chápu, že jde víceméně o nadsázku, ale realita je realita ".

3. 4. 2013 15:06 Karla

Enemene, zkus jíst maso ať poznáš vtip, bude ti pak určitě na světě líp a nebudeš se brát tak vážně...

3. 4. 2013 14:51 Font

enemen> Neberte to tak vážně. :-) Jak píšeme, jde o srandičku a parodii. Neříkáme ani, že jde o novinku (tou bylo třeba nové logo Sazky). Věříme, že někteří naši čtenáři to ještě neviděli a pobaví je to... Asi tak.

3. 4. 2013 14:41 Enemen

"Novinka" jako frase, dyť tomuhle zítra budou 4 roky. No nic. vezmu to od shora.
Cola jako jedna z nejdražších značek vůbec - bez šance.
Pepsi - možná, obzvlášť po průšvihu s posledním pojetím loga.
Adidas - pravděpodobně (nemluvím o konkrétních "nápadech" ale o možnosti rebrandingu vůbec)
Intel - ani náhodou
Fedex - ani náhodou ani nádou za 100 let a ani za tisíc. Ikona
Playboy - ne e. Zase ikona a navíc uvedený návrh je trapný, myslím že by se dalo spíš pohrát s ouškama a ypsilonem
Xerox -je to možné, stejný případ jako pepsi
Microsoft - viz. současnost
Apple - těžko
LG - těžko.

Chápu, že jde víceméně o nadsázku, ale realita je realita

3. 4. 2013 13:21 Honysch

Za mě, až po Intel, palec nahoru :))




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.