Jaguar změnil značku
Britská automobilka Jaguar, založená roku 1922, provedla pod novým majitelem (indickou Tata Motors) redesign loga. Nejvýraznější je odklon od noblesní tmavě zelené a dynamičtější typografie…
Změna nám připadá jako poněkud křečovitá snaha být až moc „3D“. U Jaguárů se nám tmavě zelená zdála velmi vhodná, a tak nějak ke značce patří (evokuje britskou tradiční kvalitu a i na samotných autech působila tmavě zelená metalíza luxusně). Jen šedé přechody má kdekdo…
Parodie na značku Jaguar kolující na webu zesměšňují indické majitele této tradiční britské značky (Tata Motors).
Zdroj a více zde.
Jak se vám líbí nová (plechová) typografie?
Komentáře k článku
13. 3. 2012 20:52 jakub | variable
12. 3. 2012 14:03 DH
12. 3. 2012 12:55 jakub | variable
9. 3. 2012 14:24 davidkotulan
Jen malý detail, nová číča má masivnější čelist a menší ouška, než původní 3D model (viz obrázek výše), takže je více podobná lvici než jagárovi. A poslední změna je menší přední a zadní tlapa, ale to je detail :-D