IPEX představil novou identitu
IPEX a.s. – přední český poskytovatel telekomunikačních řešení a služeb pro firemní zákazníky – dnes představil svůj nový vizuální styl, který zhmotňuje projekt zkvalitňování vnitřních procesů společnosti, jehož cílem je přinášet nejmodernější telekomunikační služby a řešení firemním zákazníkům a zákazníkům z oblasti veřejné správy.
IPEX přitom zmodernizoval své dosavadní logo – grafickou značku. Charakteristickými barvami nového vizuálního stylu jsou leknínově zelená a ocelově šedá. Kromě značky a barevnosti jsou dalším nosným prvkem plovoucí čtverce – ty symbolizující různé formy komunikace. Nový vizuální styl zosobňuje dlouhodobý cíl společnosti přinášet svým zákazníkům ucelená komunikační řešení (řešení pro unified communications).
„Tato změna je odrazem hlubších změn v naší společnosti realizovaných s cílem efektivnějšího řízení a dosahování strategických cílů, zejména v oblasti řešení sjednocené komunikace s využitím IP telefonie,“ uvedl Ing. Petr Chruňák, generální ředitel společnosti IPEX.
Nový vizuální styl společnosti IPEX vznikal od listopadu 2008. Autorem je kreativní česká grafička MgA. Barbara Slezáková a její studio tmbsign. Mezi další práce Slezákové patří např. vizuální styl brněnské advokátní kanceláře DŠB Lawyers, dílčí práce pro společnost VEOLIA Voda anebo dlouhodobá spolupráce se sdružením Podané ruce.
Za zpracováním nového webu společnosti IPEX stojí společnost PeckaDesign – přední český dodavatel webových řešení vyznačujících se nejen vysokou kvalitou grafického zpracování, ale i dobrou obchodní účinností. „Spolupráce s firmou IPEX pro nás byla velmi příjemná. Podařilo se ji nastavit tak, jak to má být a jak spolupráce mezi dodavatelem a klientem funguje nejefektivněji. Firma IPEX měla jasnou představu, čeho chce s webem docílit a co chce zákazníkům sdělit. V samotném řešení nám pak nechala dostatečný prostor, abychom mohli zúročit naše zkušenosti a tím dosáhli co nejkvalitnějšího výsledku“, dodal ke spolupráci projektový manažer firmy PeckaDesign, Tomáš Bukovský.
Jak se vám líbí tento "leknínově zelený" styl? Co kdyby si ale tuto módní barevnost zaregistroval pro telekomunikace třeba U:fon (jako si červenou zaregistroval Vodafone)? :-)
Komentáře k článku
9. 7. 2009 12:26 Lukas Veverka / www.parasite.cz
i kdyz chapu ze je pro nas designery dobre kdyz budou mit loga co nejkratsi zivotnost, jen at se zakaznici vraceji co nejcasteji. :)
8. 7. 2009 14:56 jana a jana
8. 7. 2009 08:36 Roman Kyselý
7. 7. 2009 19:15 miklasik - ministrestvo financii
"Kromě značky a barevnosti jsou dalším nosným prvkem plovoucí čtverce – ty symbolizující různé formy komunikace" tak to chce fantaziu - i vstup/peee/vystup x? ;)
7. 7. 2009 12:45 SKAKALA
Co se tyka vizualniho stylu – moc toho k videni neni, ale ty poletujici ctverecky mi prijdou trochu "starsi".
Web je nebe a dudy oproti predchozi verzi. I kdyz je to takovej tezkopadnejsi standard – viz predchozi verzi (je tam i stary logo):
http://web.archive.org/web/20080115042433rn_1/www.ipex.cz/portal/ewa/ewa.php
Mam pidi pripominku, Fonte, tohle je stejny jak s vetsinou knizek o logach. Ty taky publikuji loga a nic kolem toho, clovek kolikrat ani nevi, co ta firma dela (je tam jenom nazev firmy a kdo to logo delal, nic vic) a tak je to degradovany na prohlizeni barevnych ikonek bez kontextu.
Kdyz uz se tady dava k posouzeni nejakej redesign, chtelo by to videt pred a po a pokud se mluvi o vizualnim stylu, neskodilo by prihodit manualek nebo par obrazku.