Iniciativa dobrovolníků trumfla centrály turistického ruchu
Ukrajinská iniciativa Friendly Ukraine vznikla zcela spontánně – několik dobrovolníků si řeklo, že pomohou při organizaci šampionátu ve fotbale a zdarma budou radit turistům. Vytvořili si dokonce i logo, pod kterým budou mezi fanoušky vidět. A vznikla tak destinační značka, kterou by marketingoví odborníci v centrálách turistického ruchu řady zemí mohli závidět…
Státy vynakládají miliony na propagaci své turistické značky. Psali jsme o tom zde častokrát. Vymýšlejí se slogany jako A land like no other, Magical, Wonderful, Another world, Keep exploring, The heart of central Asia nebo Země příběhů. Neukázala tady ale jedna partička ukrajinských nadšenců, že lze dobře propagovat zemi a vytvořit fungující slogan a logo (v ukrajinské barevnosti) i bez státních (Evropských) milionů?
Oficiální státní destinační ukrainská značka. Proti amatérům z iniciativy působí více amatérsky…
Co si myslíte vy? Jiné turistické značky třeba zde.
PS: Dneska fandíme našim. Kdo neskáče, není Čech!! :-) Jak to tipujete?
Komentáře k článku
20. 6. 2012 01:47 vokřeš
15. 6. 2012 14:10 creative knight
9. 6. 2012 11:52 speedy
9. 6. 2012 09:17 stoupa.bat
jinak z těch celosvětových jsou za mě použitelná Peru, Mexico, Egypt, Kanada, z těch evropskej je na tom nejlépe Irsko