Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Hilton Hotels s novou tváří

Hilton zahodil elegantní iniciálu H v elipse a pořídil si značku připomínající loga pražských hotelů ze sedmdesátých let. Změna souvisí i se změnou názvu – místo Family je nyní Worldwide. Jak se nová identita líbí vám?

Ukázka nového stylu – viz stránky společnosti hiltonworldwide.com.

Autorem nové CI je známé studio Landor.

Podívejte se i na to, jakou iniciálu H používá pro změnu síť hotelů Holiday Inn.


Komentáře k článku

1. 10. 2009 10:05 lubos bilacic

Ja si myslim ze ked vstupi klient do hotela a toto logo uvidi na
stenach, zupane, papuciach, ponozkach, poharoch, uterakoch, mydle, tenieroch, priboroch, postelnej bielizni, perach, blokoch, kachlickach, zavesoch, kobercoch,
tak ihned pride na to, ze patri medzi TOP znacky hotelov, spominate tu zlu kompoziciu, farebnost, typografiu, podla mna si tato znacka moze dovolit nezaujat tak, aby basnici skladali o nej verse, jednoducho sa vtrie kazdemu do hlavy, nemam proti tomu makke f. Stale lepsie a luxusnejsie logo ako Holliday Inn (vyzera ako reklama na dzus)

30. 9. 2009 16:35 tenced

Co TOTO má zatraceně být?! Zahození "elegantní" a šeredné iniciály bych uvítal jako vhodný krok za předpokladu, že v závěru nevznikne taková zívačka a nic neříkající xicht bez stylu, vrchol co se tyka hlavickovejch, vizitek a webovek saha vysoko, nevim jestli to je ranna faze ale to je podpasovka!

27. 9. 2009 15:34 srami

vůbec mě to neoslovilo....

27. 9. 2009 11:18 Michal Sobel

Jo tak ona uz je Paris i designerka...

26. 9. 2009 10:16 MH

2mfk

díky za hezký tip ;-)

www.underconsideration.com/brandnew/

25. 9. 2009 18:42 rich

Spíše pro průmysloví podnik než společnost zabívající se hotelnictvím.

Nové logo neslpňuje základní znaky světové značky, u starého loga člověk při prvním pohledu na něj ihned ví o jakou značku se jedná u nového loga to neplatí.
Nechal bych staré pouze bych ho poupravyl podle dnešních standardů.
Myslím že původní logo bylo zdařilejší než nové.

25. 9. 2009 17:21 michal fridrich

nebude lepší koupit licenci na brand new a jenom překládat do češtiny fonte? nebudeš nadále riskovat ostudu, že jej jen prachsprostě vykrádáš...

25. 9. 2009 14:24 Petr Drahoš

nevím za co, nebo komu se chtěl autor pomstít, ale samotné logo by sklíčilo i racka chechtavého.

Nevím jestli kritizovat autora, nebo zadavatele.
Ale mě určitě nelíbí!

25. 9. 2009 12:32 Jakub

tak tohle by si zaslouzilo mnohem lepsi zpracovani...radci bych nechal jen samotny nazev. Samotene to na me pusobi mnohem lip.

25. 9. 2009 11:46 SKAKALA

Jo jo :) James Bond ve stereu.
Me to teda prijde dost nudny. Bez chuti. Myslim celej ten xicht. Takovej neidentifikovatelnej kockopes. Neco mezi financim poradcem, pojistovnou a cestovkou.

25. 9. 2009 01:22 Pjenkava

Mno, nic moc si myslim. Nejsem rozhodně konzervativní člověk, ale tohle je špatnej krok. Parodie na symbol Dolby Digital, blbá barva, nehezká kompozice... No nic moc.

24. 9. 2009 23:11 Jiskra

Ou, to je zkaženě rajcovní! Jako architektura sídel zlejch miliardářů z Jamese Bonda. Ale každopádně myslim, že x litrů za noc dám raději hotelu s timhle logem než s tim minulym...

24. 9. 2009 17:24 Pavel Buben

Vubec nelibi :-) Ani nejak nevim co na to rict. Cekal bych mnohem vice atraktivnejsi znacku :-)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.