Hilton Hotels s novou tváří
Hilton zahodil elegantní iniciálu H v elipse a pořídil si značku připomínající loga pražských hotelů ze sedmdesátých let. Změna souvisí i se změnou názvu – místo Family je nyní Worldwide. Jak se nová identita líbí vám?
Ukázka nového stylu – viz stránky společnosti hiltonworldwide.com.
Autorem nové CI je známé studio Landor.
Podívejte se i na to, jakou iniciálu H používá pro změnu síť hotelů Holiday Inn.
Komentáře k článku
1. 10. 2009 10:05 lubos bilacic
stenach, zupane, papuciach, ponozkach, poharoch, uterakoch, mydle, tenieroch, priboroch, postelnej bielizni, perach, blokoch, kachlickach, zavesoch, kobercoch,
tak ihned pride na to, ze patri medzi TOP znacky hotelov, spominate tu zlu kompoziciu, farebnost, typografiu, podla mna si tato znacka moze dovolit nezaujat tak, aby basnici skladali o nej verse, jednoducho sa vtrie kazdemu do hlavy, nemam proti tomu makke f. Stale lepsie a luxusnejsie logo ako Holliday Inn (vyzera ako reklama na dzus)
30. 9. 2009 16:35 tenced
27. 9. 2009 15:34 srami
27. 9. 2009 11:18 Michal Sobel
26. 9. 2009 10:16 MH
25. 9. 2009 18:42 rich
Nové logo neslpňuje základní znaky světové značky, u starého loga člověk při prvním pohledu na něj ihned ví o jakou značku se jedná u nového loga to neplatí.
Nechal bych staré pouze bych ho poupravyl podle dnešních standardů.
Myslím že původní logo bylo zdařilejší než nové.
25. 9. 2009 17:21 michal fridrich
25. 9. 2009 14:24 Petr Drahoš
Nevím jestli kritizovat autora, nebo zadavatele.
Ale mě určitě nelíbí!
25. 9. 2009 12:32 Jakub
25. 9. 2009 11:46 SKAKALA
Me to teda prijde dost nudny. Bez chuti. Myslim celej ten xicht. Takovej neidentifikovatelnej kockopes. Neco mezi financim poradcem, pojistovnou a cestovkou.