Gumotex redesignoval
Významný tuzemský výrobce postelových matrací nebo výrobků pro sport a volný čas, jako jsou např. nafukovací čluny, lodě a rafty, představil nedávno inovovaný vizuální styl. Typografický logotyp, vytvořený v roce 1995 Milanem Jarošem pro Ogilvy CID, má jiné písmo a v rámci sdílené identity přibyla k dosavadní tmavě modré druhá – odlišující barva…
A takhle v Gumotexu pracuje „rebranding machine“:
Barevné odlišení podle segmentů je smysluplné a provedené čistě (snad jen rozdíl mezi růžovou a červenou není tak výrazný). Změna písma v návaznosti na nově zavedený korporátní font je také logická a kvalitně provedená (navíc zůstala zachována výrazná vizuální návaznost na logo dosavadní).
Autora změny zatím bohužel neznáme.
Zdroj a více zde.
Jak se vám redesign líbí?
Komentáře k článku
3. 6. 2014 13:05 Lukas
13. 11. 2013 12:32 dee
12. 11. 2013 14:48 Pastelka
11. 11. 2013 14:40 Jiří
EXnul
EXperiment
Exkrement
EXodus
EX...