Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Gumotex redesignoval

Významný tuzemský výrobce postelových matrací nebo výrobků pro sport a volný čas, jako jsou např. nafukovací čluny, lodě a rafty, představil nedávno inovovaný vizuální styl. Typografický logotyp, vytvořený v roce 1995 Milanem Jarošem pro Ogilvy CID, má jiné písmo a v rámci sdílené identity přibyla k dosavadní tmavě modré druhá – odlišující barva…

A takhle v Gumotexu pracuje „rebranding machine“:

Barevné odlišení podle segmentů je smysluplné a provedené čistě (snad jen rozdíl mezi růžovou a červenou není tak výrazný). Změna písma v návaznosti na nově zavedený korporátní font je také logická a kvalitně provedená (navíc zůstala zachována výrazná vizuální návaznost na logo dosavadní).

Autora změny zatím bohužel neznáme.

Zdroj a více zde.

Jak se vám redesign líbí?


Komentáře k článku

3. 6. 2014 13:05 Lukas

Původní font byl pro tento druh loga účelnější, tedy pouze v/h a jeden úhel u X.

13. 11. 2013 12:32 dee

jj , šprckotex

12. 11. 2013 14:48 Pastelka

Koncepce se mi líbí, jen to písmo mi přijde tak nějak na půl cesty.

11. 11. 2013 14:40 Jiří

TEX = SEX
EXnul
EXperiment
Exkrement
EXodus
EX...

11. 11. 2013 13:49 provocateur

nelíbí

11. 11. 2013 12:14 Matlafous

Identita prezervativů.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.