Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Golem Finance má nové logo

pred-a-po

Jeden z největších poradců v oblasti financování bydlení na českém trhu má, poprvé od doby vzniku v roce 2006, nové logo a korporátní identitu. Vizuální styl značky vytvořila kreativní agentura Netvarec.

prehled-materialu

plakat-02

vizitky    brozura-01

aplikace-loga-02

dekovne-karty

Explikace agentury Netvarec:

Golem pomáhá svým klientům budovat nové domovy. Inspirovali jsme se proto budováním z kostek, jakožto základních stavebních jednotek. Ty se díky svým jednoduchým geometrickým tvarům stávají variabilním prvkem pro všechny materiály korporátní identity. Nová korporátní identita značky Golem byla vytvořena tak, aby působila přátelským, profesionálním dojmem a zároveň nabízela širokou škálu originálních využití.

Společnost v budoucnu plánuje rozšíření o další subbrandy s různým tržním zaměřením. Vymysleli jsme proto systém, s jehož pomocí je možné značku jednoduše rozšiřovat, aniž by přitom bylo třeba znovu vytvářet nový vizuál nebo identitu. Rozhodli jsme se využít samotné kostky a vytvořit z nich symboly počátečních písmen subbrandů. Díky této variabilitě jsme schopni pohotově reagovat a rychle vytvořit logo pro novou dceřinou společnost a stále přitom držet nastavený vizuální styl základní značky Golem.

Dalším ze základních prvků identity je široká škála doplňkových barev. Kombinací této palety dokáže Golem vizuálně dokreslit tón komunikace – od serióznosti až po přátelskou hravost. Každé barvě jsme vytvořili tři pododstíny, díky kterým můžeme vytvářet i jednobarevné materiály, šetřit tak náklady na tisk a vytvářet kolekce.

Na míru vytvořené písmo Golem Expert je typické geometrickou kresbou navazující na stavebnicové kostky. Díky svým otevřeným zakončením a vyšší střední výškou je ideální pro online komunikaci stejně jako pro tisk. Celkem vznikly čtyři řezy pro pokrytí nejdůležitějších potřeb.

Pro snazší pochopení a orientaci v terminologii financování bydlení využíváme také unikátní ilustrace. Ty pomáhají uživatelům na webu a doplňkových materiálech vysvětlit potřebné informace a postupy. Na ilustracích a jejich následném animování jsme spolupracovali s Alionou Baranovou.

Další částí návrhu vizuální identity byla tvorba online brand manuálu.

animace-rodina-02

 

Case-study: https://www.netvarec.ooo/projekty/golem-finance/      
Designéři: Lukáš Chládek, Jonáš Nobile, Daniel Quisek, Copywriterka: Mirka Horáková, Ilustrátorka: Aliona Baranova

 

Jak se Vám hravá identita značky Golem líbí?


Komentáře k článku

24. 9. 2019 16:02 slow

žádnou podobnost s nějakou Carnegie nevidím, to jsi tam dal asi nějakej špatnej odkaz ?!?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.