Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Gastro a elektro koncept Pumpa

uvodni2

Dobijte si svoji Teslu a přibalte si na cestu pečené kuře − s takovou myšlenkou přišel koncept Pumpa, nově otevřený na výjezdu D1 z Prahy. Vizuální identitu zpracovali v agentuře Maison d’ Idée (již jsme mj. představili ve Fontu 163).

logo-packaging-pumpa-02

Koncept PUMPA je první svého druhu v České republice. Kombinuje gastronomii s elektro nabíjením. Velkou výhodou je lokalita. Dlouhou dobu nebylo na výjezdu z Prahy směrem na Brno žádné zařízení, kde by se dalo rychle vzít jakékoliv jídlo na cestu. Jedinou výjimkou byla zastrčená prodejna rychlého občerstvení amerického řetězce.

 

logo-packaging-pumpa-doplnene-03

logo-packaging-pumpa-doplnene-08

logo-packaging-pumpa-doplnene-01

logo-packaging-pumpa-doplnene-02

 

 

Maison d’ Idée:

„Naším úkolem bylo vytvořit logo a vizuální identitu celého konceptu. Na jeho přípravě jsme se podíleli dlouhou dobu a s výsledkem jsme nadmíru spokojeni. Klient zvolil moderní a sebevědomý přístup. Součástí řešení, které jsme dodali, bylo zajištění dodavatelů všech obalových materiálů, od balicího papíru, papírových sáčků až po kelímky na kávu. Všechny obalové materiály nesly naši výraznou vizuální identitu projektu.

Vizuální identita je založena na výrazné typografii a dvou paralelních liniích. Logo je deformováno a otáčeno, aby působilo dynamicky. Koneckonců celý projekt je určen pro lidi na cestách. Značka je později redukována na ikonický symbol P se zkrácenými vodorovnými liniemi, které se vzájemně doplňují a na větších plochách tvoří nekonečný vzor.“

 

Zdroj a více zde.

 

Jak se identita tohoto konceptu líbí vám?


Komentáře k článku

7. 1. 2022 12:28 jan

Super práca!




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.