Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

GAP málem v novém

Na začátku října přišla módní značka Gap s novým logem, které nejen u odborné veřejnosti propadlo na celé čáře. Veliká nevole byla vyjádřena mimo jiné také na facebookovém profilu značky. Vedení Gapu poměrně překvapivě a rychle zareagovalo a ohlásilo návrat k původní grafické podobě.

Nutno říci, že redesign skutečně nestál za řeč. Prosté grafické cvičení na téma „jak vytvořit logo v jakémkoliv programu snadno a rychle“ mělo za následek duchaprázdný výsledek v podobě obyčejných černých písmenek (Helvetica) doplněných čtverečkem s modrým přechodem, které iniciovalo také řadu humorných reakcí.

                                                          

Tak rychlý návrat k původnímu logu vyvolává podezření, že se jedná o vypečenou reklamní kampaň, Gap na sebe jednoznačně upozornil. :-)

Pokud však celá eskapáda byla míněna vážně, je otázkou, čemu prospěl návrat k starému logu, u nějž se před časem dospělo k názoru, že je potřeba redesignovat?

Co si o tom myslíte vy?

 

Zdroj: designtagebuch.de, více o rozhodnutí k návratu k starému logu zde.


Komentáře k článku

13. 10. 2010 21:00 Petr Staníček

To je přitom škoda, že si s tím nepohráli. Ten název přímo svádí k nějaké pěkné hříčce s negativním prostorem...

13. 10. 2010 17:45 m2s / ideafirst.cz

haha, sledoval jsem tuhle kauzicku, pokud to byl zamer tak lisacky, poboureni vsak vyvolal patrne jen v kruzich grafickych designeru tak nevim...

13. 10. 2010 10:44 Daniel Pospíšil

Ze by viralni kampan? :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.