GAP málem v novém
Na začátku října přišla módní značka Gap s novým logem, které nejen u odborné veřejnosti propadlo na celé čáře. Veliká nevole byla vyjádřena mimo jiné také na facebookovém profilu značky. Vedení Gapu poměrně překvapivě a rychle zareagovalo a ohlásilo návrat k původní grafické podobě.
Nutno říci, že redesign skutečně nestál za řeč. Prosté grafické cvičení na téma „jak vytvořit logo v jakémkoliv programu snadno a rychle“ mělo za následek duchaprázdný výsledek v podobě obyčejných černých písmenek (Helvetica) doplněných čtverečkem s modrým přechodem, které iniciovalo také řadu humorných reakcí.
Tak rychlý návrat k původnímu logu vyvolává podezření, že se jedná o vypečenou reklamní kampaň, Gap na sebe jednoznačně upozornil. :-)
Pokud však celá eskapáda byla míněna vážně, je otázkou, čemu prospěl návrat k starému logu, u nějž se před časem dospělo k názoru, že je potřeba redesignovat?
Co si o tom myslíte vy?
Zdroj: designtagebuch.de, více o rozhodnutí k návratu k starému logu zde.