Francie provedla redesign redesignu
Asi před půl rokem jsme zde (viz článek) představili nové hravé logo Francie s kresbou dívky. Po pár měsících byla ale značka upravena – slečně byla odstraněna ňadra…
Byla důvodem této změny horší čitelnost názvu France nebo jen zasáhla cenzura? Škoda, hra s písmem do tvaru dívčího těla byla velmi neobvyklá a originální.
Jsou Francouzi opravdu takoví puritáni?
Zdroj: http://us.franceguide.com/press/The-new-face-of-French-Tourism.html?nodeID=422&EditoID=199508
Komentáře k článku
15. 1. 2009 01:05 temgri
14. 1. 2009 16:05 tynka
14. 1. 2009 15:13 kolemjdouci
14. 1. 2009 13:22 adam P
14. 1. 2009 07:48 geek
13. 1. 2009 22:01 petr
13. 1. 2009 17:15 Michal
Taky jsem toho nazoru, ze ted znacka postrada puvodni myslenku :(
Musim rict, ze puvodni logo ve mne vzbuzovalo zajimave pocity a zazitky, ale po vizualni strance se me vubec nelibi.
13. 1. 2009 16:54 medea
řekla bych, že se ozvalo pár nepřejících hlasů