Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Finální podoba loga Škoda?

Server Auto.cz zveřejnil tajně pořízenou fotografii s možnou novou vizuální podobou značky Škoda. Vedení firmy nechtělo návrh komentovat. Podle zdrojů HN má být konečná podoba loga představena 16. dubna 2011 v rámci výročí dvaceti let vstupu koncernu Volkswagen do Škody. Návrh nové značky se přiblížil podobě loga Volkswagen, podílel se na něm i šéf koncernu Martin Winterkorn.

 

Značka přišla o černý kroužek s nápisem „Škoda Auto“, který byl nahrazen modrošedým plným kruhem. Nápis se přestěhoval pod kruh. Okřídlený šíp a pozadí uvnitř kruhu si spolu prohodily barvy. Třetí nejvíce patrnou změnou je samotná podoba okřídleného šípu, který je „tučnější“ a příliš už okřídlený šíp nepřipomíná. "Podle mých informací ale černý kruh zůstane zachován," komentoval pro HN zveřejněný návrh zdroj z automobilky Martin Jahn, ředitel firemního prodeje koncernu Volkswagen.

Zdroj obrazem.ihned.cz

 

Jak se vám logo líbí?


Komentáře k článku

1. 2. 2011 12:30 terka

To si shat někdo dělá srandu ??????!!!!!!
Proč předělávat logo , když to stávající je super.
No je to škoda a Škoda na to možná příjde.

2. 1. 2011 19:01 jiriczech

Jestli je toto nové logo .... tak mám strach, aby škodovka nepřišla o zákazníky, ba dokonce i o fandy. Pokud je to opravdu finální podoba, tak to němci udělali záměrně.

4. 12. 2010 01:10 Arminius

podle me to je vykradeny logo z nejakyho 3D modelu. Ale je mozny ze vychazi z koncepce noveho loga. Proste 3D designer udelal skicu na model a nekdo to vyrizl:)...

Vsichni tady vime, ze to logo neni, bohuzel to nevedi "neinformovani" novinari... Obecne uroven tohoto oboru v CR je jeste horsi nez uroven naseho oboru v CR:)

2. 12. 2010 20:35 Lukáš

Nevím co chtějí měnit. Současné logo má něco do sebe a to chtějí nahradit takovým něčím? Nemá to žádnou dynamiku vůbec barevně to nesedí. Není to dobře odvedené ani nahozené správným směrem. Tímto logem zničí celý CI firmy Škoda.

2. 12. 2010 13:57 jarin

..to je naka, kachna...to logo je sileny jak z paintbrushe :D

25. 11. 2010 23:26 Petr

Tajná fotografie - pochybuji, že by si ji některý ze zaměstnanců dovolil zveřejnit.
Zdroje, zdroje, zdroje... :)

Myslím, že celá tato kauza je Škodovky velice povedená PR akce. Ostatně jak je u Škodovky zvykem, jejich PR funguje velice dobře (na všech zpravodajských serverech zveřejněný chrash test Superbu a Yetti, zprávy o tom, že Škodovka chytá někdy nový model - levnější než Octavia a větší než Fabia atd.).

Co se týče PR Škodovky, ostatní by se od ní mohli učit.

24. 11. 2010 14:51 Tibor

Pokud by to někoho zajímalo, napsal jsem článek o tom, jak tahle kachna pravděpodobně vznikla: http://www.m-journal.cz/cs/medialni-scena/skodovka-meni-logo---pripadova-studie-novinarske-tiche-posty__s404x7519.html. Takže dle mého názoru žádný modrý kroužek a bílý šíp nebudou...

24. 11. 2010 12:03 a.g.

PetaN> chyba uz len sikmejsie ocko ;-)

24. 11. 2010 11:45 PeťaN   |   www.urviho.cz

Škodovka bude čím dál tím víc cílit na Čínský trh a podle toho logo taky vypadá, jako kdyby ho navrhli přímo v Číně :))

24. 11. 2010 11:38 m2s / ideafirst.cz

To zni docela logicky, posun k levné výrobě, materiálům reflektuje i tohle "plastové" logo pro autíčka na dálková ovládání.

24. 11. 2010 11:10 David Ledl

Myslím, že toto nové logo je ve skutečnosti vývojově před stávajícím – je to takové embryo současného dospělého loga. Všimněte si: velké oko, křídlo se teprve vyvíjí, je zatím srostlé s ocasem. Trup beztvarý, nevyrýsovaný. A ta modrá obruč? Nevím, buď v pubertě zčerná nebo má značit lůno mateřské :-)

24. 11. 2010 08:47 ondrejctvrtek

Skodovka se zacala v posledni dobe vyrazneji prosazovat a v urcitych kategoriich zastinovala matku Volkswagen. Coz je samozrejme "problem". Skodovka by mela byt trosku utlumena. Navic se planuje, ze i dodavatele budou spise Asijske firmy. To vse mozna vysvetluje i redesign loga a posun jeho vnimani i vuci VW B((((. Je to strasna skoda.

24. 11. 2010 03:01 Johny

Škoda nebo Shell?????

23. 11. 2010 22:24 miretc

prasátko

23. 11. 2010 20:55 honza

Jestli je pravda, že se na logu podílel šéf koncernu, je velmi pravděpodobné, že to takhle vypadat bude :(

23. 11. 2010 20:43 davidkotulan

Tohle je blbý vtip

23. 11. 2010 18:47 MB

Mně logo připadá zcela odpovídající celé úrovni stávajícího designu vozů Škoda a pokud je jedním z požadavků na logo i přiměřenost - tak tato verze jej splňuje beze zbytku.

23. 11. 2010 17:42 Comfy

Berte to trochu optimisticky, třeba tento návrh pustili, aby kontrastoval s finálním návrhem, který bude úplně jiný - lepší :-D...jiné logické řešení mě nenapadá, tohle je hrůza.

23. 11. 2010 17:39 hamt

Proc se to vubec resi?! Vzdyt to je jen nejaka vizualizace reprodukovana na zaklade spatne porizenejch fotografii (neceho co je navic co jsem slysel jen jeden z navrhu) - NE finalni verze! to je jako se rozcilovat ze polivka je jen voda, kdyz jste ji jeste ani nezacali varit.

23. 11. 2010 16:21 MarekP

Tak toto je přímo hrůza, barevně i tvarově, moje 1-letá neteř by to pastelkami asi namalovala líp... :-D To "kovový" návrh z odkazu níže už vypadá elegantněji, leč nějak nám to logo tloustne, asi by mělo přestat jíst... :-)

23. 11. 2010 16:21 Laďa

Nic proti tvůrcům, ani nevím proč ale připomíná mi to logo Trabantu. návrat o x let zpátky.

23. 11. 2010 14:15 jakubnovak

Mě to evokuje značku pro autíčko z filmu Toy Story. Už v tom ten okřídlený šíp vůbec nevidím, což mi příjde jako hrozná škoda - takovej peknej motiv, který by se dal jistě zpracovat velice elagantně a moderně... zaříná mi to připadat jak prostřelená medvedětí packa..))

23. 11. 2010 13:56 Belka

Mám pocit, že to je škodovka pro Jihlavu... neb to podle mě vypadá jako ježek. Doufejme, že to je opravdu jen nějaký omyl, ale dost mě překvapuje, že se k tomu koncern nechce vyjádřit... to pak skoro působí, jako že to takhle skutečně bude vypadat.

23. 11. 2010 13:50 pini6

To bych neřekl, že to bude ono. Toto by snad nepustili?!

23. 11. 2010 13:45 Montezuma3

Ten modrý rám tam snad nebude ne?

23. 11. 2010 13:35 jara sustkova

Ono v Česku stále platí pravidlo, že čím důležitější značka, tím horší branding.

23. 11. 2010 13:32 jara sustkova

Pokud se to blíží finální podobě - průšvih. Určitě by bylo dobré znát zadání, podklady, vývoj, atd. Ale tohle je prezentace úrovně mysli zadavatele. Opravdu více než škoda.

23. 11. 2010 13:05 kuba

Mě se tedy nelíbí vůbec. Ta šipečka je titěrná a graficky ani není nijak elegantní (spíš jako z Dingbatu)...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.