Facelift Audi
Automobilka Audi přistoupila k modifikaci svého loga. Jeho nová podoba bude zaváděna v různých médiích v průběhu září. Už dříve použité 3D zpracování vypadá nyní realističtěji – emblém získal místo předchozího matného lesklý chromový vzhled vycházející v detailech z reálného znaku používaného na autech.
Nápis Audi ztrácí nejen na velikosti, ale také výrazu – typické špičaté A a d zmizelo, nápis je vysazen písmem AudiType (Extended) a zarovnán vlevo (více o typografii Audi zde). Potlačením typografické části získává na důrazu samotný symbol, který v novém zpracování vyznívá elegantněji. Původní prosté stínování je nahrazeno efektními odlesky, celá značka působí čistě a moderně.
K podobnému kroku dříve přistoupil také např. Citroën (viz článek).
Redakce Fontu považuje redesign za zdařilý, logo je upraveno chytře a citlivě, dle ukázek aplikací (např. ve výroční zprávě) také prakticky. Jak se úpravy líbí vám?
Zdroj: www.designtagebuch.de a Brand New
-VH-
Komentáře k článku
20. 9. 2009 14:38 Romana
31. 8. 2009 09:42 Kanibal
29. 8. 2009 15:48 Pjenkava
28. 8. 2009 11:33 yawn | inkink.cz
28. 8. 2009 08:24 Lukas Veverka / www.parasite.cz
Navíc to jde ruku v ruce se současnými trendy. Spíše než redesign bych to ovšem nazíval liftingem. Jen použili jiný módnější efekt. Silueta plus minus zůstáva zachována. Apple tohle se svojí značkou předvedl několikrát.
Největší změna se týká fontu. Ale pokuď je pravda že ten název samotný prakticky nepoužívají pak ten původní font bude chybět asi jen nám.
Narozdíl od toho citroenu mě tento případ příjde v pohodě.
28. 8. 2009 08:12 PeťaN | www.urviho.cz
27. 8. 2009 19:53 Romana
27. 8. 2009 19:46 Romana
27. 8. 2009 15:59 Kanibal
27. 8. 2009 13:49 panpug
27. 8. 2009 09:51 CZG
Toho fontu je skoda, mercedes ma taky svuj klasickej patkovej.
27. 8. 2009 09:23 Jack Penate
26. 8. 2009 22:42 PZ
Upravte značku tak, aby lépe vystihovala bezpohlavní charakter našich výrobků. Zdůrazněte, že se jedná o německou značku.
No a tak se stalo...
26. 8. 2009 21:57 ---
26. 8. 2009 20:30 Petr Drahoš
26. 8. 2009 19:49 Ondra
Nové logo se k aktuálnímu luxusnímu a sportovnímu designu vozů hodí, symbol kruhů je přitom jasný a silný, působí majestátně...
Takže za mě asi palec nahoru.
26. 8. 2009 18:35 Pavel
26. 8. 2009 17:14 namestii
26. 8. 2009 17:13 aweek
26. 8. 2009 16:41 Michal Malina:.
Mám z toho teď takový pocit, jakoby symbol a TYPO nepatřily k sobě...
26. 8. 2009 16:23 a
26. 8. 2009 16:17 Michal Malina:.
Mám z toho teď takový pocit, jakoby symbol a kruhy nepatřily k sobě...