eBay redesignoval (a stejně i AVIS a další)
Největší online aukce na světě eBay změnila podobu typografického loga. Barevně výrazně členěný nápis zůstal, ale písmo bylo řádně „učesáno“ ve stylu některých posledních redesignů (třeba Microsoft)…
Působí to čistě, ale nechybí takové značce přece jen trochu „šťávy“? Nebo k identifikaci stačí to barevné schéma? Podobný princip má třeba značka Google, v černobílé podobě nefunguje (ačkoli to asi u značek na webu není zapotřebí):
Více ukázek a zdroj zde.
Podobně zjednodušené bylo i logo půjčovny aut AVIS – prostě teď letí bezpatkový grotesk v základním řezu…
Jsou podle vás změny k lepšímu?
A zábava na víkend – poznáte rozdíl mezi Helveticou a Arialem? Vyzkoušejte si test.
Komentáře k článku
19. 9. 2012 23:02 Tea
19. 9. 2012 10:28 Paj
jinak celkove příliš statické , jednoduché bez nápadu nebo vtípku
tyhle antikreativní redesigny ala minimalismus Microsoft mi začínají lézt krkem
16. 9. 2012 22:19 Filip Sladký
16. 9. 2012 19:48 Petr Bartoň
U mě 100% úspěšnost :-)
Jinak nové logo ebay čisté, nelze nic vytknout - jen trochu bez nápadu.