Dětská obuv Aster v novém
Redesign značky Aster – francouzského výrobce dětských botiček – je na první pohled velmi příjemný. Původní nepříliš hezké, přežité logo nahradil jemný nápis vyvedený skriptem a doplněný květinkou, která je pak výrazně uplatněna na krabicích, balicím papíru, taškách a dalších doplňkových materiálech.
Roztomilý je i "petit guide de marque", který na obrázku vypadá opravdu maličký. :)
Nový design je svěží, čistý a trendy, celkově působí velmi něžně. Jak se líbí vám?
Zdroj: Brand New a stránky pařížského studia Bayaderes, které redesign připravilo.
Komentáře k článku
26. 5. 2011 23:09 hm
5. 5. 2011 15:07 kam
2. 5. 2011 12:39 pixy
27. 4. 2011 09:54 Ondřej | trueblue.cz
27. 4. 2011 00:00 miretc
26. 4. 2011 22:22 Marie
26. 4. 2011 13:31 Tchenda
26. 4. 2011 12:46 kk
26. 4. 2011 11:16 Petr Vytiska
Palec nahoru.