Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Davidoff mění vizuální styl

U příležitosti rebrandingu flakonů značky Davidoff na jaře letošního roku bylo nasazeno redesignované logo společnosti Davidoff. Dříve použité skriptové písmo bylo nahrazeno čitelnějším a méně hravým fontem…

Nový nápis se objevil kromě parfémů i na produktech řady “Eyewear”, “Café” či “Cognak”. Původní logo zůstalo zachováno pouze v oblasti tabáku, který od roku 2006 patří pod Imperial Tobacco.

http://www.zinodavidoff.com/integrator/content/shared/zino/prehome/en/home.html


Komentáře k článku

26. 10. 2008 08:09 jz

cesty marketingu bývají nevyzpitatelné. Taky mám původní logo vypálené do sítnice ale kdoví jakému průzkumu znalosti značky mezi mladými třeba muselo uhnout ... proto bych to nehodnotil jen z grafického hlediska.

23. 10. 2008 11:01 Ukee

Pro mně docela zklamání ... nové logo jen zapadne mezi další takové, kdežto původní byla klasiky "vypálená do zornice".

21. 10. 2008 07:43 yawn

Podle mě dobrý redesign, udržely podobnou pocitovost z loga. To nové lze alespoň přečíst, to staré se ale už číst nemuselo. Nové mi připadá hezčí, ale kdybych byl pan marketing u Dav. asi bych se držel starého.

20. 10. 2008 15:41 Lukáš

pro mě osobně vcelku škoda, staré logo je hodně osobité a čitelné, u toho nového to vypadá jako všechna ostatní a nebude tak rozpoznatelné na první pohled. Ale ještě bych počkal, jak s tím budou pracovat dále...

20. 10. 2008 15:11 medea

nevypadá to špatně..je to o zvyku, jen s emi nelíbí to, že to nepůsobí celistvě...

20. 10. 2008 15:04 adam

odbornik na prostrkani: ... napriklad Tomas

20. 10. 2008 14:54 Tomáš

To jsem nikdy netušil, kolik renomovaných odborníků na prostrkání v této zemi existuje...

20. 10. 2008 14:39 Ondra

Fíha, tak už i tady... Jsem z toho plný dojmů. Tohle logo je docela legenda.
To nové nevypadá špatně (i když rozpaly u DOF vypadají trochu zvláštně), ale původní verze je přece klasika nad klasiky. Je to skoro jak kdyby změnili "kudrnatou" Coca-Colu na něco rovného a moderního.
Asi se s tím na módních doplňcích bude lépe pracovat, ale jinak je to pro mě osobně škoda a zbytečný krok.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.