Davidoff mění vizuální styl
U příležitosti rebrandingu flakonů značky Davidoff na jaře letošního roku bylo nasazeno redesignované logo společnosti Davidoff. Dříve použité skriptové písmo bylo nahrazeno čitelnějším a méně hravým fontem…
Nový nápis se objevil kromě parfémů i na produktech řady “Eyewear”, “Café” či “Cognak”. Původní logo zůstalo zachováno pouze v oblasti tabáku, který od roku 2006 patří pod Imperial Tobacco.
http://www.zinodavidoff.com/integrator/content/shared/zino/prehome/en/home.html
Komentáře k článku
26. 10. 2008 08:09 jz
23. 10. 2008 11:01 Ukee
21. 10. 2008 07:43 yawn
20. 10. 2008 15:41 Lukáš
20. 10. 2008 15:11 medea
20. 10. 2008 15:04 adam
20. 10. 2008 14:54 Tomáš
20. 10. 2008 14:39 Ondra
To nové nevypadá špatně (i když rozpaly u DOF vypadají trochu zvláštně), ale původní verze je přece klasika nad klasiky. Je to skoro jak kdyby změnili "kudrnatou" Coca-Colu na něco rovného a moderního.
Asi se s tím na módních doplňcích bude lépe pracovat, ale jinak je to pro mě osobně škoda a zbytečný krok.