Další televizní kanál rebranduje
Po Animal Planet, Science Channel nebo Sat.1 se změní i Discovery Channel. Kampaň ke změně připravila agentura 72 and Sunny, která připravovala například launch konzole XBox 360. Nová vizuální identita je pak dílem studia Viewpoint Creative z Bostonu a Los Angeles.
Podle jejich vyjádření se snažili zachovat dominantní a světově zavedený symbol planety, jen jej trochu zjednodušili. Důležitá byla i změna typografie a úprava firemní barevnosti. Klíčovou roli pak v zadání redesignu hrála potřeba oddělení počátečního písmene D a planety od zbytku nápisu. Tím vznikla možnost jejich samostatného užívání jako zapamatovatelného symbolu (ikony). Spojení písmene D a planety nazývají „D-globe“.
Podle nás je změna typografie i barevnosti v pořádku. Zmenšení planety ale způsobilo její znečitelnění – u menších velikostí se z ní stává jen jakýsi neidentifikovatelný „flek“.
Z původní velkoleposti fotografie naší Země tak nezbylo skoro nic…
Více zde.
Ukázka změny Science Channelu.
Související článek Redesign televizí Sat.1 a Animal Planet.