Cofidis po 30 letech v novém
U příležitosti 30. výročí se společnost Cofidis rozhodla ke změně svého loga do modernější podoby, a to postupně ve všech osmi evropských zemích, kde Cofidis působí. Ruku v ruce s novým logem spouští Cofidis v České republice nový web a začíná se věnovat aktivitě, která má v mateřské Francii již více než patnáctiletou tradici, sponzoringu silniční cyklistiky…
Původní logo se sluníčkem představila značka Cofidis poprvé v roce 1996, v době, kdy vznikl její profesionální cyklistický tým.
Nyní, po více než patnácti letech, bylo vytvořeno nové logo, které je podle zástupců firmy dynamičtější, otevřenější, dává větší prostor pro značku a svým novým designem přináší nádech modernosti, přesnosti a podtrhuje postavení společnosti. Stejně jako v původním logu je zachován klíčový symbol Cofidisu – slunce, symbol bohatý na kladné hodnoty a znamení životní síly. Redesignem prošly i jejich webové stránky ve spolupráci se společností Lundegaard.
Nový web je designově inspirovaný právě změnou loga. Kromě vzhledu webu se mění také jeho struktura, která je přehlednější a umožní zákazníkům lepší orientaci v navigaci a produktové nabídce.
Zdroj: marketingovenoviny.cz
Jak se vám upravené sluníčko líbí?