Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Český triatlon má nové logo od Lumíra Kajnara

na homepage

Česká triatlonová asociace má nové logo, jež má symbolizovat propojení tří disciplín i národních symbolů.

čta

obrazek-2-9

 

Česká triatlonová asociace představuje svůj nový vizuální styl. Nové logo se má stát symbolem spojení. Odráží se v něm totiž nejen propojení tří triatlonových disciplín, ale také národních symbolů (vlajky), srdce nebo štítu.

„Triatlon má sílu spojovat. Nespojuje přitom jen disciplíny, ale také lidi. Proto budeme rádi, když se nové logo stane symbolem nové triatlonové éry a především spojení všech českých triatlonistů,“ řekl Antonín Bauer, předseda České triatlonové asociace.

Autorem loga a nového triatlonového symbolu je Lumír Kajnar, který je podepsán pod logem pro české skauty, Českou rugbyovou unii, Liftago nebo například Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. „Logo má za sebou 10 měsíců tvrdého tréninku. Dostalo zabrat ve skicách, na počítači i prezentacích. Teď stojí na startovní čáře. Přeji mu, ať dobře poslouží všem, kteří v Česku dali srdce triatlonu,“ řekl Lumír Kajnar.

 

triatlon_mediakit

banner

triatlon_desky

triatlon_diplom

triatlon_flag

triatlon_polep-auta

 

Do nového vizuálního stylu a různých aplikací pak logo zapracoval Petr Ševcovic. Autorem videa k představení loga je video-agentura František Dron. Návrh nových reprezentačních dresů, které budou respektovat barevnost nového loga, připravila značka Atex.

 

Nový vizuální styl si český triatlon nadělil jako dárek k výročí 40 let od prvního triatlonového závodu nejen v Československu, ale dokonce v Evropě. Při této příležitosti připravuje Česká triatlonová asociace také vzpomínkovou knižní publikaci a televizní pořad, který bude mapovat nejvýznamnější události uplynulých čtyř dekád.

 

Zdroj a více zde.

 

 

stare

 

Dosavadní podoba loga.

 

REDAKCE: Za nás kvalitní práce (jak jsme už u Lumíra zvyklí), symbol je originální a stylizace tří disciplín jednoznačná.

Jak se identita triatlonu líbí vám?


Komentáře k článku

18. 12. 2020 13:14 lh

praci lumira kajnara mam hodne rad, ale tohle je asi nejhorsi co jsem od nej videl. Asi nejvic mi vadi ten nejednoznacny vysledny tvar - o stitu nebo srdci muze vypravet tak nejakym bafunarum. Podobny princip byl pouzit na olympiadu v Naganu, ale tam vysledkem byl japonsky kvet - kde az v druhem planu clovek rozeznaval sportovce. Kdybych si mel vsadit, tak lepsi verze loga spadly pod stul a zvitezil navrh, na kterem se shodla vetsina, ale nikomu se obzvlast nelibil.

15. 12. 2020 22:28 pala

normálně jsem dost kritická k věcem, co se tady objevují. Tohle je ale solidní grafická práce. Nemám v podstatě co vytknout. Možná pokud by v černobílé variantě vnímal někdo dvě sousedící hlavy jako oči, ale to už je poněkud hnidopišství. Celkově písmo i znak, který typograficky funguje, umožnují rozšíření jednotného jazyka. Mimo logo bych osobně nepoužila hlavní písmo (pro web a chléb).

15. 12. 2020 09:09 Mára Vlček

Logo samotné je výborné. Písmo mi k ostrým rysům postav z loga naprosto sedí. A jak znám práce Lumíra Kajnara, bylo to určitě nespočet črtů a variant, než došli k této finální podobě. Mockupy, které zpracoval Petr Ševcovic mohly být opravdu lepší. Na autě bych chtěl vidět logo i v čitelné variantě, více se mi líbí aplikace barevného loga a bílé logo mi na banneru úplně nedává smysl. Je možné, že na celkovém brandingu se ještě pracuje a jsou to prvotiny. Toť otázkou. Věřím, že logo si triatlonisti oblíbí a že tu komunikační linku časem vyladí. Proměna celkového vizuálu je běh na delší trať.

14. 12. 2020 16:01 * Karel *

Za mě ten symbol není nic moc super estetického... Aplikace jsou tak nějak zastaralé, takhle se k tomu přistupovalo tak před 10–15 lety, ale to mi tolik nevadí. Spíš ten symbol se mě nepřesvědčuje. Jinak se mi obvykle práce Lumíra Kajnara líbí.

11. 12. 2020 21:46 M

Tak tohle je slusny peklo. Nasilne splacanej symbol s techno typografii. O brandingu nemuze byt rec, jelikoz jde jen o variace zvetseneho a zmenseno loga, nic vic. O "brandu" triatlonu nyni nevime nic vic ani min nez pred tim. I ty mockupy vypadaj jako vitez souteze o nejlepsi render roku 2005. V kazdym pripade souhlasim s tim, že to cely "tak nějak i symbolizuje Česko". Ale abych byl i pozitivni, oproti predchozi verzi to je posun.

11. 12. 2020 19:06 Kuba Regner

Za mě paráda, přijde mi to naprosto vyhovující. Precizně zpracovaný motiv, který tak nějak i symbolizuje Česko, se skvělými implementacemi. Jednoduchý a silný branding. Jen se mi občas nelíbí na bílém podkladu ten motiv - lehce přebíjí to samotné logo. Ale to už nechutně rejpu. Skvělá práce!

11. 12. 2020 15:02 singha

Je to moc nahňácané, chybí lehkost a definice. V jednobarevném provedení z toho vzniká zlý robot Karel s přehazovačkou.

11. 12. 2020 14:39 Martin Š.

Správně zvolená cesta. Logo je dobře použitelné a funguje ve všech směrech, což velice oceňuji. Pěkná typografie. Jediné co mi zde moc nepasuje je #. Sice respektuje současné trendy, ale #triatlon není nic unikátního, zde by se spíš hodil nějaký slogan, heslo. (#jedemtym #jakolev #ceskarepre).

11. 12. 2020 14:29 HEHE

Jakmile není logo barevně oddělené na jednotlivé etapy, tak se z něj stává dosti škaredý patvar.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.




UGD logo na vysku-box