Český badminton s novou vizuální identitou
Český badmintonový svaz před časem představil novou vizuální identitu. Nové logo pracuje se symbolem badmintonového míčku a zároveň si hraje se slovem „bad“, které je v anglickém jazyce výrazem pro „špatný“, „zlý“ či „zlobivý“. Autorem je Triple Bang Agency.
„Smyslem je zaujmout logem a identitou, která začne vytvářet příběhy. Zažívají jich při badmintonu mnoho nejenom profesionálové, ale také rekreační hráči, jejichž počet u nás raketově roste,“ popisuje Petr Koukal, předseda Českého badmintonového svazu, záměr nové vizuální identity.
Logo pracuje příhodně s tvarem badmintonového míčku a slovem „bad“, které v překladu z angličtiny znamená zlobivý. „Tvořit identitu pro jakýkoliv sport je něco výjimečného a zároveň se za tím skrývá velká zodpovědnost. Nechtěli jsme používat notoricky známé státní symboly, jakými jsou lev a vlajka. Unikátním prvkem badmintonu je míček, který se nám podařilo s lehkostí a minimalisticky složit ze slova bad, což do symboliky vnáší emoce a celé identitě dává rošťácký názor,“ komentuje rebranding Pavel Čada, art director studia Triple Bang.
Při tvorbě loga bylo nutné myslet i na to, že se objeví při mezinárodních turnajích; zároveň musí držet krok s trendy, aby zaujalo mládež a především, aby se dalo zpracovávat pro veškeré tiskové materiály, předměty nebo týmové oblečení. „Hledali jsme identitu, která bude trochu drzá, hravá a dynamická – stejně jako badminton. Dalším cílem bylo, abychom logem zaujali stávající a především potenciální nové hráče badmintonu,” říká Petr Koukal, předseda svazu Českého badmintonu.
Jak se vám nová identita českého badmintonu líbí?