Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Česká pojišťovna mění logo i claim

Česká pojišťovna mění komunikační koncept. Nové logo, webové stránky a první kampaň s novým claimem už jsou na světě. Autorem úpravy loga je specialista na vizuální branding a držitel několika ocenění z mezinárodních reklamních soutěží Lumír Kajnar.

Inovovaný firemní design se objeví i na nových webových stránkách České pojišťovny, které budou spuštěny 10. října. „Hlavním cílem změn bylo naše internetové stránky co nejvíce zpřehlednit a pomoci klientům snadno se pohybovat ve struktuře webu tak, aby vždy rychle našli, co hledají,“ řekl ředitel Odboru internetového prodeje a zákaznických analýz ČP Jiří Randák. Na vývoji nového webu se podílela agentura Symbio.

Více a zdroj zde.


Komentáře k článku

30. 1. 2020 09:48 Petr

Tak bohužel, toto logo už nebude potřeba, protože ČP byla koupena Generali.

Doufám, že i tentokrát Lumíra Kajnara osloví s redesignem. Ta barevnost a font a ta šílená tlustá linka, na které stojí ten okřídlený lev nebo co to je, se mi vůbec nelíbí. Jsem jejich klientem a já chci služby od hezky vypadajících firem. :)

https://www.generaliceska.cz/o-nas#pro-media

11. 10. 2011 09:49 Kanibal

Podle mého zdařilý redesign, laik si ho prakticky nevšimne, ale značka dostane pěkných pár let k dobru. Claim je zvláštní... tak trochu pohřební služba, ale hlavně se to opravdu špatně čte.

11. 10. 2011 00:18 chili

ja bych vyhodil ten gradient, jinak moc pekny

10. 10. 2011 13:39 Hela

to: Ondřej Panoch

Souhlasím s Vaším názorem. K toho claimu máte úplně pravdu - nějak to člověku nejde přes pusu.

Ohledně loga atp. - pro pojišťovnu je toto OBROVSKÝ pokrok, sama jsem pro ni jako dodavatel několik let pracovala a změna vizuálního stylu byla zvažována již před několika lety, ale vždy z toho sešlo. Snad tedy nyní přišel správný čas.

Je důležité, aby ale změna proběhla i uvnitř, kéž by se zlepšily i služby a celková klientská podpora.

10. 10. 2011 12:40 lh>veve naive

Krasny v tomto pripade chapu jako kycovity...klipova estetika predelu mtv v 90l.

10. 10. 2011 11:30 veve naive

10. 10. 2011 08:56 stope32

Vypadá to samozřejmě perfektně... Pan Kajnar nevybočuje z obecného směru modernizace log - zjednodušování tvarů a efektů, ale tady to vůbec není ke škodě. I ohraný Frutiger nahradil přitažlivějším Tabac Sans českého původu.

Navíc "zobáček" funguje přesně naopak, než jak zmínil gregory - ve starém logu si ho na rozdíl od nového nevšiml nikdo...

Nevim, jestli je pan Kajnar i autorem sloganu, protože za ten by měl autor dostat po hlavě příručkou copywritingu, ale to je asi tak vše, co se dá vytknout.

Doporučuju navštívit DP pro více detailů...

10. 10. 2011 08:01 David Ledl

100RI: ?

8. 10. 2011 15:12 100RI

Heh.. zrovna před třemi dny mi byly dodány dodány podklady pro A5 flyer a ať tam předělám logo před redesignem za nový a použiju to stejný :/ Doufám, že tenhle přístup je jenom důsledkem toho, že šlo o 'narychlo upečenou' zakázku, že se časem, až se nový znak zavede, změní.

7. 10. 2011 20:38 gregory

co mi vadi je ten zobacek, ktery v mensich aplikacich loga nebude znatelny

7. 10. 2011 17:17 kvak

Pomáháme vám jít o dům dál...
jo díky, už se stalo...

7. 10. 2011 15:19 Ondřej Panoch | quickdesign.cz

Také jsem zvědavý na aplikaci loga. Nastavený design i font je poplatný modernímu trendu, kterým se podobné instituce v Česku ubírají. Asi bych si u této firmy dovedl představit i logo ve více tradiční, stylovější a vznešenější podobě, tak aby vzbuzovalo serióznost a důvěru, ale to se v Česku moc nenosí. Celkově se mi to docela líbí, ale jednu připomínku k designu si neodpustím - není ten modrý gradient až moc tmavý? Jinak slogan sice nesouvisí s grafikou, ale řekl bych, že "Chráníme Vaše sny" se lépe vyslovovalo. 4x dlouhé "á" se tím novým sloganem tak divně táhne :)

7. 10. 2011 15:16 Vitezslav Valka

Lumír umí :-) Jak jinak.

7. 10. 2011 14:31 Hela

Zatím to vypadá dobře, uvidíme, jaký bude zbytek :-) Jsem ráda, že se pojišťovna konečně odhodlala k "posunu".

H.

7. 10. 2011 14:28 lh

konecne zdarily redesign. nebo ne?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.