Česká Kamenice získala novou tvář
Svěží, moderní, provzdušněné. Takové budou nově všechny plakáty, vizitky nebo propagační materiály České Kamenice. Ta představila svůj nový grafický vizuál. Hlavním tématem je slogan „Česká Kamenice spojuje“. Tradiční městský znak nahradí při všedním použití zbrusu nové logo.
Poprvé mohli lidé vidět zbrusu novou prezentaci v městských novinách, které se oblékly do nového hávu vycházejícího právě z grafického manuálu. Logo připomínající zdobný architektonický prvek, který je například na českokamenické Mariánské kapli, prezentuje Kamenice nyní také na sociálních sítích. „Chceme být turistickým centrem regionu. Proto považujeme za důležité zlepšit naše propagační a marketingové aktivity,“ vysvětlil starosta Jan Papajanovský, proč město výrazně proměnilo svou vizuální identitu. Českou Kamenici to vyjde přibližně na 50 tisíc korun.
Manuál ke stažení: manual_02_03_2020.pdf
Pod manuálem je podepsán Jaroslav Kopřiva. Jestli je i autorem loga nevíme.
Názor redakce: Za nás slušná (pro menší města až nadprůměrná) práce. ALE!! Logo a poměrně rozsáhlý manuál vizuálního stylu města jen za 50 tisíc? To si dělají srandu…
Komentáře k článku
1. 4. 2020 15:24 Olga
18. 3. 2020 13:09 slow
17. 3. 2020 18:03 Michal
15. 3. 2020 03:22 Swantowiet
10. 3. 2020 14:53 jakub
Svým způsobem je zajímavější o originálnější než například jen šipka (Plzeň, Liberec).
Být autorem, urazila by mě ale výše odměny za tuto práci.
10. 3. 2020 14:31 wgx
10. 3. 2020 10:49 jirka
10. 3. 2020 08:35 pala
10. 3. 2020 05:22 Stará škola
Blahé paměti bychom za to dostali od našich pedagogů na SPŠG pěkně vyčiněno.
Zkrátka výběr písem v předmětném manuálu je jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Ale hlavně, že to je levné a zmíněný kidndermanager v podobě starosty se může zviditelnit.