Česká bankovní asociace po redesignu
Česká bankovní asociace vznikla v roce 1990 pod původním názvem Bankovní asociace. Od roku 1992 působí jako dobrovolné sdružení právnických osob, podnikajících v peněžnictví a oblastech úzce navazujících. Za aktuálním redesignem stojí Jan Baborák…
Jednoduchá a čistá typografická značka ČBA (jakýsi vertikální slitek písmen B a A) vizuálně odkazuje na logo European Banking Fereration, jehož provedení (spojení znaků E a B) je ale mnohem těžkopádnější a násilnější.
Pro zajímavost Bankovní Akademie dosud užívá logo, které zase připomíná starou značku Komerční banky. Redesign by proto také zasloužilo.
Za tip děkujeme Ondrovi Višinskému.
Komentáře k článku
5. 5. 2009 17:53 Tomáš
5. 5. 2009 09:40 Lukas Veverka / www.parasite.cz
Ale celkove co me vadi, je ze to pri prvnim pohledu pusobi jako logo pro jiny segment. Puvodni logo nebo logo evropske federace je snadno zaraditelne. Nerikam ze by to melo byt vzdy pravidlo, ale nejakou navigaci byjsme zakaznikum temi logy poskytovat mohli. Samozrejmne ze cim vyhranenejsi produkt resime, tim specifictejsi a osobitejsi znacka bude, U bankovni asociace bych to cekal, narozdil napriklad od bank, jejichz loga jsou casto hodne komercni a efektni (prechody, lesky, 3D efekty).
5. 5. 2009 09:23 Kanibal
5. 5. 2009 02:20 tea
5. 5. 2009 01:20 Ps1cho
4. 5. 2009 22:24 Martin John
4. 5. 2009 20:14 Roman Kyselý
Nemůžu si pomoci, (z jiného soudku) ale snad nejlepší propojení písem, u mě zůstává logo tabákového výrobce John Player Special! Černozlatý Lotus je i díky kabátu JPS, snad nejkrásněší auto historie formule 1.