Carrefour jde také do pestrých přechodů
S více než patnácti tisíci prodejními plochami v pětatřiceti zemích, generujícími příjmy z prodeje větší než sto miliónů eur, je francouzský řetězec Carrefour jedním z největších maloobchodů svého druhu na světě.
Ve svém korporátním designu zůstává symbol a typografie konzistentní od roku 1966, kdy se – pouze devět let po spuštění Carrefouru – objevil symbol C v kosočtverci. Letos byl zároveň s novou kampaní nazvanou Positive is Back představen lehce upravený symbol, který se po faceliftu objevuje také s gradienty.
Zdroj: www.underconsideration.com
Zdá se býti novým trendem (viz nedávný článek o logu Melbourne), že logo už nemá jen základní typickou barevnost, ale objevuje se v mnoha barevných podobách a verzích. Nesnižuje to podle vás schopnost identifikace takového loga?
Komentáře k článku
26. 10. 2009 11:13 vinetu112
18. 9. 2009 16:13 Lukas Veverka / www.parasite.cz
Tyhle aplikace pokuď jste si dal tu práci a viděl jste celý vizuál jsou prostě svěží, fajn. Možná nevěříte, ale ono to prostě funguje. Ono celkově se celý obchod, jeho interier, rozmístění produktů, barvy které člověk potká při vstupu atd, to vše má vliv na to, nakolik si otevřete peněženku. Banány nejsou tam kde jsou jen tak pro nic za nic. Zkuste si o tom něco přečíst nebo vysledovat.
Tyhle řeči o tom, že něco stálo tolik a tolik a že zbytečně vyhozené peníze a jiné naznačování bez třeba konkrétní studie nebo přiložené logiky moc nemám rád. Třeba víte více než my, tak zkuste se podělit a řekněte kolik to stálo (pokuď to skutečně víte) a jak moc ztrátové nebo zbytečné to pro ně je. Nebo zase jen plácáte?
18. 9. 2009 15:52 m2s
18. 9. 2009 12:21 Lukas Veverka / www.parasite.cz
18. 9. 2009 10:25 Milan Sypěna
Je trochu nefér srovnávat teto redesign s novým logem Melbourne, cílová skupina ani výchozí situace není stejná a věřím, že budovat logo na zelené louce bylo pro tvůrce méně svazující než posunout starší značku a vizuální styl do nového tisíciletí.
18. 9. 2009 04:43 m2s
17. 9. 2009 23:28 Jack Penate
17. 9. 2009 13:19 Lukas Veverka / www.parasite.cz
S Melbourne bych to taky nesrovnaval, ty to maji mnohem pestrejsi.
Zkuste si proklikat ty odkazy, precist si informace prohlednout ukazky zkouknout nove spoty. Myslim ze to pak budete hodnotit trochu jinak. Rozhodne vedi co delaji.
17. 9. 2009 11:06 Vitezslav Valka (Pixmac)
17. 9. 2009 08:32 rš
17. 9. 2009 08:32 rš
17. 9. 2009 02:59 ._.
vždycky jsem v tom logu z nějakýho důvodu viděl rybu. No a teď se ta ryba jmenuje Nemo.
16. 9. 2009 17:19 Ondra
Vypadá to, že designér stáhl sadu "100+ free web gradients" a má z ní radost jak malé děcko... A frantíci mu na to kupodivu skočili.
Tenhle výtvor nesahá promakanému konceptu Melbourne ani po podrážky, natož pak po špičky.
16. 9. 2009 17:13 vitek
no, spis jsem narazel na pismeno C v typo casti... :-)
16. 9. 2009 16:09 Michal Malina:.
16. 9. 2009 16:03 Michal Malina:.
"Fonte, jakapak konzistence symbou a typografie od roku 1966?!" - nerozumím tomu. Carrefour měl po roce 66 jiné logo?
> vítek
nějak tak? :) http://www.gabonantes2.fr/english/images/carrefour.png
Starší symbol se mi asi líbí víc, přijde mi více výrazný. Na faceliftu se mi líbí propojení písmena "C" v typo části se symbolem...ale hladovým lidem je to stejně jedno :)