Cardion Cars s logem od Studia Najbrt
Během patnácti let vybudovali Karel Stolejda a Martin Veselý čtyři úspěšná dealerství značky Volvo v Praze a Brně. K půlkulatému výročí působení na českém trhu se nyní síť poboček Auto Průhonice, Auto Dejvice, Auto Stodůlky a Auto Cardion slučuje pod jednotný brand s názvem Cardion Cars. Současně s tím představuje společnost nové logo, které pro ni vytvořilo Studio Najbrt.
„Chtěli jsme udělat další krok k vyspělosti firmy. Ostatně i samotné Volvo nedávno zmodernizovalo své logo, tak jsme si řekli, že je řada i na nás,“ říká Martin Veselý s tím, že touha po nejlepší možné nové brandové identitě vyvrcholila spoluprací se studiem Aleše Najbrta.
„Vytvořil pro nás moderní logo, respektive loga, která se prolínají napříč dealerstvími Volva, Jaguaru s Land Roverem a MG. Oblouk na začátku tvoří buď písmeno C jako Cardion, A jako Albion, nebo při jejich spojení O jako Orbion. Když se dva oblouky prolnou, vytvoří srdce, což odráží to, že je to naše srdeční záležitost. Tím je ostatně i název Cardion. Jsme srdcaři – jak my, tak i naši zákazníci,“ doplňuje Stolejda.
Více zde.
A Cardion Cars se změnu vizuální identity od Studia Najbrt podařilo prodat také s pomocí videa v režii Markuse Kruga a hereckého umu samotného Aleše Najbrta, ale také Matěje Rupperta, Terezy Černochové, Tomáš Třeštíka, Hynka Čermáka a dalších.
Více zde.
Komentáře k článku
21. 12. 2024 11:03 * Karel *
20. 12. 2024 19:14 Hrabě X
ale podle mě by bylo vhodnější použít stejná áčka.
20. 12. 2024 17:11 Martin Blažek
Ehm, koukněte se ještě jednou na to písmeno "a"...
20. 12. 2024 15:55 Hrabě X
20. 12. 2024 14:49 karel
20. 12. 2024 11:53 Ondřej
19. 12. 2024 15:22 Kačule D.
18. 12. 2024 17:21 * Karel *
17. 12. 2024 17:18 Hrabě X
17. 12. 2024 17:17 Hrabě X
Tahle písma asi přicházejí do módy, nedávno třeba Verbatim, Jaguar…