Bulharsko také mění destinační značku země
Namísto dosavadního štětcovitého sluníčka bude zavedeno logo složené z mnoha symbolů, které se budou různě obměňovat…
Proměnlivá identita. Společným prvkem je pouze oranžové slunce uprostřed (jak někdo poznamenal – motiv připomínající vejce „volské oko“).
Novou vizuální identitu připravila agentura Publicis MARC Group. Viz publicismarcgroup.bg
V kritice k nové destinační značce se objevila i značka Bulharské socialistické strany (obdoba naší ČSSD), která používá již delší dobu podobně nakreslenou růži. Náhoda?
Komentáře k článku
15. 2. 2013 13:19 Petr Sazama
11. 2. 2013 17:32 Stefan
29. 1. 2013 22:56 Branodon
27. 1. 2013 15:26 davidkotulan
25. 1. 2013 04:23 Petr Staníček
24. 1. 2013 19:00 honza
24. 1. 2013 13:26 PeterA
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/bulgarias_everything-but-the-kitchen-sink_approach_sinks.php