Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Bude mít HP nové logo?

Na internetu se objevilo redesignované logo nadnárodního koncernu Hewlett-Packard. Jde o únik nějakého konceptu? Testují tím novou podobu? A jak se vám takový minimalismus líbí?

Možná evoluce loga…

Odstranění nadbytečného kruhu a stylizace písmen hp jen ze čtyř čar působí velmi moderně a má šmrnc. Další možný vývoj v roce 2021 – již jen jedna čárka – už bereme spíše jako žert (a v roce 2031 nebude už nic?) :-)

Agentura, která na tom pracovala a patrně u ní došlo k úniku, navrhla již také různé aplikace loga.

Více zde.

Předchozí a současná podoba loga HP.

 


Komentáře k článku

23. 1. 2012 23:08 j2930

To je morfovana cast nedavneho loga Fomei!

20. 1. 2012 14:10 Nina

Super!

4. 1. 2012 19:57 hieronymus

S firmou HP jsem spolupracoval několik let jako její autorizovaný grafik. Firma byla vždy se svou vizí o krok dopředu jak ve svých produktech tak ve vizuální prezentaci. Vývoj firemní značky od samého počátku v roce 1939je logickým vyústěním jejího nekonformizmu. Pokud se ověří, že tato podoba loga bude realizována, tak pánové a dámy zHP klobouk dolů. Maximální minimalizmus v tak čisté a přitom jasně čitelné podobě je vrchol logotypu.

1. 1. 2012 19:20 Martin

Podobá se to hodně s mým logem, který mám v šuplíku.

20. 12. 2011 19:26 petr krejzek

20. 12. 2011 19:23 petr krejzek

Naprosto dokonalý logo. Nechápu Marka Pistoru, který jako velký minimalizátor nevidí ten rozdíl mezi tím, že by to moh udělatr kdokoli... Tohle je názor a jsme blíž Star Treku (bez ironie). Proporce proporce proporce. A odvaha zavrhnout kruh. To mě stačí. Jen jsem zvědav jak konzervativci se z toho poserou. Naprostá špička mezi rebrandovanýma logama, klobouk dolů a sražený paty. Jo, takhle se to má dělat. HP logo je sci-fi a zcela jistě tak zůstane, pokud Pistora nezmění názor.

19. 12. 2011 20:32 depresy

Dokonalost!

19. 12. 2011 10:46 adam P

dobrá práce ...

19. 12. 2011 09:28 pavel

to spis vypada jako nejaka absolventska prace nejakeho studenta - vzhledem k pouzitym vizualizacim.

18. 12. 2011 08:29 martin jedlicka

hned jak jsem tohle uvidel, vedel jsem ze jde o hp... a je to super vazeni...

17. 12. 2011 22:33 MarekP

Mám s tím zjednodušováním celkově osobní problém - mám pocit, že to pak může navrhovat kdokoliv. Také motivy se zpodobňují, ono totiž není velice co nového vymyslet na čáře nebo kruhu. Celkově to povede k chaosu ve značkách, brzy nebudeme pořádně vědět, co znamenají tři pruhy a co čtyři.

A konkrétně k logu: Zdá se mi to celé ještě takové nedokončené, pořád tam vidím jakýsi nesoulad délek a tlouštěk čar, nemá to ten šmrnc, nevím...

17. 12. 2011 11:02 Jakub

Berni : to není argument, u takto silných nadnárodních značek nejde tolik o čitelnost. Tři pruhy = adidas, fajfka = Nike a víte to i bez textu. Tady napodruhé také už vždycky v tom to hp uvidíte.

Víc mi vadí podobnost s dost známým logem Manpower (koncept, sklon):

http://www.rightmanagement.com/files/cd/uploads/manpower_logo.JPG

16. 12. 2011 22:40 Berni

Moderní a minimalistické určitě je, ale chybí důležitá vlastnost dobrého loga – rozpoznatelnost. Kdybych nevěděl, že se jedná o písmena H a P, tak to v tom prostě nevidím. A i když to vím, tak mám pořád problém název v čárách vidět. Minimalismus obecně je fajn, ale nesmí být na úkor srozumitelnosti.

16. 12. 2011 17:48 :-)

tak pokud jde o myšlenku zjednodušení a aplikace tak se mi logo velice líbí, ale co se týče jednoznačnosti a snadného rozpoznání značky, tak je to úplně mimo

16. 12. 2011 16:21 Michal Fridrich

Techcrunch to dementoval už dva dny zpátky. A agentura výstupy publikovala přes vlastní kanály, takže nechápu co to plácáte o úniku.

16. 12. 2011 14:58 speedy

Ale bylo by to fajn logo pro firmu liji :-)

Viz http://ralev.com/lili-ivanova-identity/

16. 12. 2011 14:48 Honza

Odpověď zní: ne, nebude. Použijí se jen některé prvky nového vizuálu od Moving Brands.

http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/follow-up_hp.php

16. 12. 2011 14:15 plusminus

+++




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.