Blue Events s novou identitou
Společnost Blue Events, která pořádá odborné konference a summity v Čechách a na Slovensku, po 30 letech sjednotila všechny své značky pod novou vizuální identitu.
Dosud Blue Events používal různé styly jak pro firemní identitu, tak pro značky více než desítky svých akcí. Samotné logo Blue Events bylo spíše v pozadí a prioritu měla propagace jednotlivých konferencí. Nyní je naopak firemní značka v popředí, protože je jednotícím prvkem pro všechny konference společnosti.
Cílem rebrandingu bylo vytvořit silné poznávací prvky značky, zejména nový zastřešující symbol pro všechny konference a novou barevnost odlišující akce různého charakteru. Novou vizuální identitu vytvořili ve Studiu Najbrt. Podíileli se na ní Aleš Najbrt, Jakub Spurný, Marek Pistora a Michael Dolejš.
Představení nové identity proběhlo 19. října 2022 v rámci konference Brand Management doslova naživo, kdy 500 účastníků mohlo najednou sledovat změnu vizuální podoby eventu přímo v jeho průběhu.
Zdroj a více zde.