Barrandov – nová televizní stanice se představila
Nová česká digitální Televize Barrandov, která začne vysílat 11. ledna 2009, odhalila programové schéma. Základ programové nabídky tvoří vlastní tvorba – od talk show fotografa Jana Saudka, přes sitcom Ivana Mládka „Cyranův ostrov“ a soudní show „Suďte je“ až po one-woman-show Zuzany Bubílkové…
Slovenská moderátorka se tak vrací na televizní obrazovky s „Politickou Bubu Show“, která má být tentokrát konečně bez cenzury.
Logo televize využívá motiv nedotažené hvězdy ze starší značky Kino Barrandov nebo z projektu Ukaž se.
Nejprve chystaná televize vystupovala s tímto logem. Vpravo ukázka loga Barrandovských ateliérů se stylizovanou budovou.
Logo televize se nám líbí svým provedením i obsahem. Typ písma svou zaoblenou kresbou vhodně navazuje na tvar symbolu hvězdy. Zvolená barevnost je výrazná, moderní a svěží a jednoznačně odlišitelná od ostatních televizních stanic na našem trhu. Celkově značka působí vyváženě a profesionálně. Pokusíme se zjistit, kdo je jejím autorem.
A jak se nová hvězda televizního nebe líbí vám?
Komentáře k článku
17. 2. 2009 17:01 eXpectro
10. 1. 2009 06:54 Jája
1. 12. 2008 20:26 Jakub
1. 12. 2008 12:48 RS
1. 12. 2008 12:47 RS
treba http://www.energystar.gov/
29. 11. 2008 02:21 Lukáš
Určitě je to celé originálnější než předchozí logo...
28. 11. 2008 20:59 Karel
P. S. Naopak Česká republika se správně píše s malým r, na to už taky tady někdo poukazoval, jak vidno, marně.
28. 11. 2008 13:50 font
Představuje je otevřená hvězda. “Symbol navazuje na estetiku světa filmových a televizních hvězd a vytváří tak vazbu s dlouholetou slavnou historií barrandovských filmových atelierů,” uvedl mluvčí televize Janis Sidovský.
Hvězda má podle něj zároveň symbolizovat člověka s otevřenou náručí: “Otevřený první cíp hvězdy má divákům ukázat přístupnost stanice pro jejich nápady a náměty. Výběr prvního cípu je zcela záměrný a značí, že názory diváků jsou pro TV Barrandov prvořadé.”
Barva loga - magenta, vytvořená ze stejného poměru červeného a modrého světla - má evokovat alternativu, neformálnost a moderní postoje televize Barrandov, která sazí na hravost a zábavu. “Volba této barvy poukazuje na skutečnost, že se TV Barrandov nebojí experimentovat a chce jít proti zaběhnutým standardům,” říká Sidovský.
Více na: http://www.aust.cz/2008-09-18/digitalni-tv-barrandov-chce-do-sesti-let-az-12-procent-trhu/