Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Aol mění logo

Světová média přišla s oznámením, že významný poskytovatel telekomunikačních služeb AOL (America Online) mění identitu. Na jejich stránkách k žádné změně dosud nedošlo. Zajímavé na nové identitě je, že důraz není kladen na samotnou značku, ale na pestrost jejích aplikací na různá pozadí…

Jednoduchá a čistá značka skvěle kontrastuje s živostí fotografií na které je v negativu aplikována. Oproti dosud užívanému podivnému symbolu, někde navíc využívanému ve 3D variantě, je to podle nás výrazný pokrok.

Autorem je renomované studio Wolff Olins.

Jak se nový vizuální styl Aol líbí vám?

Více ukázek zde nebo zde. O firmě Aol se dočtete více v tomto článku.


Komentáře k článku

12. 12. 2009 21:08 Michal Malina:.

Logo nebo identita Aol. se mi docela líbí, ale myslím si, že uvedené aplikace jsou trošičku prvoplánové. S logem se dá velice dobře pracovat a dá se z toho vytáhnout maximum, ovšem o těchto uvedených příkladech se to říct nedá. I tyto animace, které jsem objevil: http://www.universaleverything.com/294 mě připadají jako "pracovní" verze. Ta poslední se mi ale líbí hodně. Neříkám, že bych udělal lepší, ale s takovým prostorem, který tu vznikl, se dají dělat kouzla.. :. :)

6. 12. 2009 22:57 Bedikk | bedikk.blogspot.com

Někde jsem to viděl. Nápad rozhodně originální není. Aplikace je fajn, ale logo samotné slabota.

3. 12. 2009 00:51 ente

nemá to nic. dejte tam místo Aol. AeF. nebo vlastně cokoliv.
nemá to identitu. v jake kombinaci s pozadím to použijí v incerci? působí to na první moment, ale to je asi tak všechno. logo na 3 jointy.

1. 12. 2009 11:08 Lukas Veverka | www.parasite.cz

Podle mě je to opět jedna z identit která vsází na tu variabilitu jenž sama o sobě nese tu identitu. Viz melbourne atd.. Akorát toto je ještě mnohem jednoduší a osekanější od grafických zásahů a designování, až do té míry, že v to pro někoho je "jen" nápis. Možná by jsme tomu mohli říkat identita a slovo logo už vynechat, ale to chce trochu asi čas než se to zažije. Zatím bych klidně nechal lidi ať tomu říkaj logo. :)

1. 12. 2009 10:43 Petr Drahoš

"RockPhill33-to neni logo to je text na pozadí proberte se!"

např. OSTRAVA!!!

řekl bych, že to logo je a řadil bych ho k těm dosti podařeným. Dost často je povedené logo, ale to použití stojí za prd. To to logo má nápad a promyšlený použití. Takže palec nahoru

1. 12. 2009 10:29 janzabransky.cz

RockPhill33 to snad nemyslíš vážně!?

30. 11. 2009 23:33 RockPhill33

to neni logo to je text na pozadí proberte se!

30. 11. 2009 15:39 PeťaN   I   www.urviho.cz

Je vidět, že toto logo se může prdnout na jakékoliv pozadí :)

30. 11. 2009 08:34 Kanibal

Výborně - jestli aplikace budou stejně uvolněné jako zde uvedné příklady, pak bude radost s tím logem pracovat.

29. 11. 2009 13:37 Veronika

To logo je krásně čisté a přitom neuvěřitelně variabilní. Vždyť za bílá písmena můžou doplnit prakticky jakýkoliv líbivý obrázek či video a mají vystaráno. To byl asi záměr a mě to připadá moc chytré. :)

29. 11. 2009 13:36 Veronika

To logo je krásně čisté a přitom neuvěřitelně variabilní. Vždy't za bílá písmena můžou doplnit prakticky jakýkoliv líbivý obrázek či video a mají vystaráno. To byl asi záměr a mě to připadá moc chytré. :)

29. 11. 2009 01:04 Pjenkava

Jo!!!

28. 11. 2009 22:40 pipe

Já nevím - ty aplikace mně připadají spíš jako "vlastní obsah" reklamních materiálů, k němuž by se nějaké výraznější logo mělo teprve doplnit...
A tomuto myslím trochu chybí vizuální síla. Docela rád bych tedy viděl např. celostránkovou inzerci v této nové identitě.

28. 11. 2009 21:09 Petr

Tohle se mi opravdu líbí, jednoduché logo aplikované na různé grafické motivy :) staré bylo ok

28. 11. 2009 10:21 david

na tomto příkladu je krásně vidět zhovadilost plastických efektů. Původní čistý symbol s negativním bílým kruhem přes trojúhelník se totálně proměnil na jakési samostatné objekty, které připomínají nějaké nafouknuté polštáře a čistosta je rázem ta tam. Negativní kruh (patrně navazující na písmeno O) tím úplně zmizel... Bylo by zajímavé udělat studii, jak zdánlivě nevinné módní přidání 3D efektů může logiku a smysl značky úplně změnit či dokonce rozbít...to si asi zadavatelé objednávající tento líbivý facelift vůbec neuvědomují.

27. 11. 2009 19:57 Pavel

Nová značka je fajn. Starou bych nenazval podivnou, je taky dobrá.

27. 11. 2009 17:43 janzabransky.cz

Vynikající

27. 11. 2009 17:23 Martin John

Aplkiace jsou dobrý, prvně jsem se lekl, esli nezměnili předmět podníkání a nestali se benzínkou..... :-D




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.