Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Ambiente Brasileiro v novém

Cílem koncepce restaurací AMBIENTE je nabízet svým hostům v tematicky specifických podnicích stálý, vysoký, kvalitativní standard ve středních cenových relacích. Restaurace AMBIENTE dnes nabízejí formou franchisingu čtyři základní koncepce. Jedna z nich, Brasileiro, změnila nedávno značku…

Nová značka vyvolala na Facebooku po svém představení vlnu kritiky (ale které nové logo ji nevyvolá, že?).

Zakladatelem Ambiente Group a pravděpodobně nejvýraznějším inovátorem české restaurační scény je Tomáš Karpíšek. Úspěšné jsou jeho restaurace specializované na těstoviny (Pastacaffe, Ristorante Pasta Fresca) i jeho podniky ve stylu all-you-can-eat neboli snězte, co můžete (Ambiente Brasileiro, Pizza Nuova). Prosadil se i podnikem, kde vsadil na českou kuchyni – s Café Savoy a luxusním rájem všech gourmetů, restaurací La Degustation Boheme Bourgeoise.


Zde jsou vidět značky celé skupiny.

A jak se vám nová „divoká“ brazilská značka líbí? Vyvolává více emocí než ta dosavadní?


Komentáře k článku

26. 5. 2012 16:58 H.

myslim, ze tohle je docela vtipna odpoved vsem chytrakum, nadavajicim Najbrtum, ze umi jen minimalismus :-)

24. 5. 2012 11:24 Šašinková

Pocit z nového loga je totožný s Pavlem Akrmanem a Michalem Lauko. Tedy nové rozhodně nelíbí. Vidím velikou snahu navodit brazilskou atmosféru, kde to autor jaksi přetáhl a to doslova ve všech směrech. A také nesouhlasím, že původní logo je jako z laciného potravinářského průmyslu. Bylo čisté a jednoduché, profesionální. Logo nemusí přeci konrétně zobrazovat název.

12. 5. 2012 20:11 Boris

Mne sa ten nápad veľmi páči. Trochu by som potreboval viac priestoru okolo písma aby sa mi to lepšie čítalo, ale som nadšený. Ide to zdravou recesiou proti trendu coolovosti, je to svieže a má to šmrnc. Za mňa palec hore!

Asi je to tým kosoštvorcom, ale veľmi mi to pripomína fľašky s tabacom :)

11. 5. 2012 16:27 Filip Sladký

Budu asi v menšině, ale to logo po změně se mi opravdu líbí. Původní logo bylo naprosto nudné, nic neříkající. Nové logo je tak trošku retro, je veselé, žijeme v době neustálého zjednodušování a toto logo jde proti proudu a tím vyniká. Určitě je velice dobře zapamatovatelné, nebude se s žádným jiným logem plést, je originální, je vtipné. Prostě já si myslím že toto je povedená změna.

10. 5. 2012 14:34 geek

spis to pusobi mexicky nez brazilsky

10. 5. 2012 10:25 Kanibal

Já nevím - původní logo nic neříká o firmě, to druhé zase působí zoufale amatérsky a je nečitelné, ale zase má atmosféru a šťávu.

9. 5. 2012 17:45 davidkotulan

tak to mě hlava nebere... původní logo je jak návrh z laciného potravinářského průmyslu a to druhé... jsou to restaurace nebo nádražní bufáče?

9. 5. 2012 17:19 Pavel Akrman

Nechutně zmasakrovaný písmo... jako z logomanuálu, sekce ZAKÁZANÉ ÚPRAVY A DEFORMACE.

9. 5. 2012 11:40 Michal Lauko

To je nieco tak odporne...stara znacka fungovala perfektne, jej spracovanie bolo na vysokej urovni a vypadalo profesionalne. Toto co tu predviedli je akoby to malovalo decko jednou nohou temperami...keby mi toto predlozil moj grafik tak ho poslem domov sa prespat

9. 5. 2012 09:55 Tomas

Nevim, jestli to byl zamer, ale zcela se vytratila spojitost s "retezcem" AMBIENTE. Ale jinak logo samotne urcite autentictejsi nez puvodni.

8. 5. 2012 19:19 Adam J

Neodvažuju si tvrdit, že ty loga jsou špatné. Ale určitě vím že se mi nelíbí.

7. 5. 2012 14:00 Petr N.

a mě se to líbí docela dost... rád se na to logo dívám




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.