Ambiente Brasileiro v novém
Cílem koncepce restaurací AMBIENTE je nabízet svým hostům v tematicky specifických podnicích stálý, vysoký, kvalitativní standard ve středních cenových relacích. Restaurace AMBIENTE dnes nabízejí formou franchisingu čtyři základní koncepce. Jedna z nich, Brasileiro, změnila nedávno značku…
Nová značka vyvolala na Facebooku po svém představení vlnu kritiky (ale které nové logo ji nevyvolá, že?).
Zakladatelem Ambiente Group a pravděpodobně nejvýraznějším inovátorem české restaurační scény je Tomáš Karpíšek. Úspěšné jsou jeho restaurace specializované na těstoviny (Pastacaffe, Ristorante Pasta Fresca) i jeho podniky ve stylu all-you-can-eat neboli snězte, co můžete (Ambiente Brasileiro, Pizza Nuova). Prosadil se i podnikem, kde vsadil na českou kuchyni – s Café Savoy a luxusním rájem všech gourmetů, restaurací La Degustation Boheme Bourgeoise.
Zde jsou vidět značky celé skupiny.
A jak se vám nová „divoká“ brazilská značka líbí? Vyvolává více emocí než ta dosavadní?
Komentáře k článku
26. 5. 2012 16:58 H.
24. 5. 2012 11:24 Šašinková
23. 5. 2012 10:50 toldi
12. 5. 2012 20:11 Boris
Asi je to tým kosoštvorcom, ale veľmi mi to pripomína fľašky s tabacom :)