Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

170 let C&A

170. narozeniny oslaví oděvní značka C&A s upraveným logem. Písmena poprvé za celou historii nejsou provedena negativně, uvnitř  tmavě červeného „límečku“ sedí v modré barvě na bílém podkladu. Také efekty byly potlačeny.

 

 

 

Zdroj: Brand New


Komentáře k článku

26. 5. 2011 23:03 hm

ta barva je na mě moc tmavá......nj.....ale tak...je to logo...jen na cedulku za krk...převážně, né :) :)

6. 5. 2011 07:46 Lostindream

Náhodou to není tak špatné, jak tu všichni píší. Logo je to příjemné a navíc s dlouholetou tradicí. Výsledkem je mírný a navíc příjemný redesign. Požadavkem asi nebylo zcela změnit vizuální identitu, jen poupravit logo stávající, aby působilo moderně a čistě. A to se, podle mého názoru, povedlo. Palec nahoru. :-)

4. 5. 2011 23:53 miretc

zpátky ke kořenům...evokovat to může cokoliv, ale i toto logo už je pro většinu "obchod s oděvy". K tomu jubileu to působí příjemně retro a klasicky. U mě dobrý

3. 5. 2011 21:07 r

mně se líbí

3. 5. 2011 11:28 davidkotulan

Bohužel/bohudík oděvní společnosti si moc nemohou vybírat design loga. Zde se totiž počítá z rozšířenější aplikací loga než tiskem jak znáte vy. Vyšívací a pletací stroje neumí tisknout a u některých látek je síto spíš pro smích a nažehlovačky jsou pěkná lacinost. Jinak tvar loga jsou zmodernizovaný krajky což je patrný z roku 1928 a 1947 (tedy starší než Labela nebo DR. Oetker) přesně tak jak by to mnozí z vás "designérů" udělali - hladce a moderně :-)
A propo výroba látek je pro fy C&A stále stěžejnější než samotný hotový textil

3. 5. 2011 09:55 tenced

cadis: hruby nesmysl.. Sama značka se touto podivnou cestou vydala, když to ještě bylo poplatné, ale dnes výrazně není (přirozený vývoj designu) a nebudeme srovnávat logo Mercedesu nebo Lucky Strike s touhle pekárnou. Dobrých redesignů potažmo faceliftů najdeme spousty a je každýmu jasný, že zrovna tady by to bylo na místě. Nikdo netvrdí, že na první pohled je nutný aby značka řvala, ale takovýhle bordel už vůbec neprospěje ničemu a ve finále je zbytečný se stavět do role pana "brand-manažera" :/ Nikdo neháže špínu nikam, jen by to šlo lépe... konec přednášky

2. 5. 2011 10:37 cadis aType

martin sowa: Martine, ale co bys jako Brand Manazer udelal? Vymenil 170 let znamou znacku ze neco uplne jineho, co evokuje vice obleceni? Myslis, ze bys dosahl neceho zasadniho? Rekl bych, ze spise naopak. Mozna by si par kluku na diskusi mohlo rict... jo vidim v tom skutecne svetry.

30. 4. 2011 18:31 martin

Pre mna lepsie ale stale to aj vo mne evokuje potraviny. Skutocne nemusim v logu vediet na prvy pohlad o co ide - ak je novatorske, stane sa samo nositelom pocitu, tvorcom vyrazu daneho odvetvia. Ale toto take nie je a tym, ze poraviny vyuzivaju casto podobne tvaroslovie, tak to tak citim - ako potraviny.

29. 4. 2011 21:21 Mikuláš Dítě

Ta fialová mi přijde takhle na monitoru hodně tmavá a celé je to nevýrazné, ale rozhodně lepší než dřív.

A jestli v tom chcete vidět to oblečení? Sukně z nadhledu,

29. 4. 2011 16:47 cadis aType

Proc si kazdej mysli, ze v logu musis videt presne o co se jedna. Je to o pocitu. Copak z loga Apple, Nike nebo Coca Cola je patrne odvetvi?

Vse kolem znacky, vcetne loga, ti ma rict - jsme tady a jsme takovyhle, chces do nasi party?

29. 4. 2011 16:20 tenced

souhlas, odlesky sice pryč, ale stále vo ho*ně!

29. 4. 2011 15:46 LiborV

Já v tom logu vidím ať se snažím sebelépe instantní polévky, pudinkové prášky nebo směsy na pečení. Labela, Dr. Oetker a C a A. Ta verze s odlesky byla přeplácaná, ale pořád to tak nejak evokovalo oděvy. Ale tady... dobrou chuť :-)

29. 4. 2011 15:36 NickyOlas

CenA
Pořád je to takové potravinové - jasně linecké těsto, nebo možná snad trochu v tom vidím noční košili či spodní prádlo s volánky, taky by to šlo pro ubrusy... .-)

29. 4. 2011 14:49 jakub

Hurá, konečně někdo pochopil, že ne vždy jsou odlesky a stínky ku prospěchu značky a jde od nich. Čistá barevnost tady vypadá mnohem lépe.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.