Kreativní kampaň na Canon EOS 5D Mark II a EOS 50D
Canon spustil na nové digitální zrcadlovky EOS 5D Mark II a EOS 50D reklamní kampaň s názvem „Make Photography New Again“ (Objevte nové možnosti fotografování). Kampaň na 17 evropských trzích nabídne fotografům možnost kreativně experimentovat např. se světlem či pohybem, což umožňují nové zrcadlovky Canon EOS.
Spolu s reklamní agenturou Cayenne se nejprve určila čtyři hlavní témata – světlo, detail, rychlost a pohyb – kde nabízejí nové fotoaparáty zcela nové a jedinečné možnosti. Fotograf Rick Guest pak byl požádán, aby témata nějak neotřele vyjádřil. Práci natáčel filmový štáb a klipy „ze zákulisí“ si nyní lze prohlédnout na stránkách společnosti Canon. S použitím systému Canon EOS pořídil Guest pro kampaň čtyři fotografie z Londýna a okolí.
Cílem kampaně je oslovit profesionály či náročné amatéry, kterým jsou nové přístroje EOS 5D Mark II a EOS 50D určeny. EOS 5D Mark II umí jako první fotoaparát nahrávat video ve formátu HD. Obě nové zrcadlovky obsahují tolik inovací, že opět o něco pozměňují tvář fotografie. Proto je i nová reklamní kampaň společnosti Canon velmi netradiční a překonává běžná očekávání.
Gregory Kukolj, Marketing Communications Director Canon Europe, uvádí: „Hlavní silou naší nové kampaně ‚Making Photography New Again‘ je snaha o pořízení skvělých snímků prostřednictvím experimentů se světlem, detailem, rychlostí a pohybem bez následných úprav.“