Font 75 :: 3/2004 :: téma: Dopravní podniky
|
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
|
Tomáš Polívka |
student posledního ročníku ateliéru písma a typografie na pražské VŠUP |
4 – 7 |
|
Agentura Kristián |
pražská agentura s reklamním full-servisem |
8 – 11 |
|
Studio Činčera |
rozhovor s Janem Činčerou, jedním z nejznámějších obalových designérů u nás |
12 – 15 |
|
Ladislav Sutnar – Design in Action |
monografie, která zvítězila v kategorii Katalogy soutěže Nejkrásnější česká kniha roku 2003 |
16 – 17 |
|
Prezentace studentů VŠUP |
opět Tomáš Brousil a písmo Magion |
18 – 19 |
|
Fotograf Roman Dietrich |
nejen módní fotograf |
20 – 21 |
|
Nové logo Brna |
vítězka soutěže Věra Marešová a všechna soutěžní loga |
22 – 23 |
|
Městská knihovna vyladila formu |
o vzniku nového CI, zadaného Ateliéru vizuální komunikace na VŠUP Praha |
24 – 25 |
|
Corporate městské dopravy |
boj o cestující vede vede nejen k profesionální podobě firemního designu |
26 – 27 |
|
Hromadná doprava v Česku |
odklonění od modelu dopravního podniku jako pobočky městského úřadu |
28 – 29 |
|
Praha a její metro |
historie a současnost metra, které 9. 5. 2004 oslavilo 30. výročí zahájení provozu |
30 – 31 |
|
Londýnský Underground |
jedna z nejstarších a nejsložitějších městských přepravních sítí |
32 – 33 |
|
Loga dopravních podniků |
pravidelná rubrika s hodnocením značek |
34 – 35 |
|
Futura |
pravidelné ukázky písem |
36 – 37 |
|
Nové logo ND v Brně |
výsledky soutěže vyhlášené s odbornou garancí Designcentra ČR |
38 |
|
Ohlédnutí za Drupou 2004 |
návrat přímého komerčního efektu výstav – prodej novinek ze stánku |
39 |
|
Velkoobchody papírem a speciality |
papír je jako nositel informace stále nepostradatelný |
40 – 43 |
|
Speciální papíry a firemní C.I. |
symbol image, zavedenosti a důvěryhodnosti firmy... |
45 |
|
Pauzovací papíry inspirací |
neotřelé a vkusné aplikace pauzovacích papírů |
47 |
|
Všestranný hp designjet 130nr |
tiskárna, která se stává prodlouženou rukou grafikovy kreativity... |
48 |
|
Atelier Spektrum a Oskar |
využití 370 firemních vozů v komunikační kampani Českého mobilu |
49 |
|
Barco Coloris Calibrator |
LCD panel s plnou hardwarovou kalibrací barev |
50 |
|
Amos software bilancuje |
patnáctileté působení firmy (zastupující mezi jinými Adobe) na trhu |
51 |
|
Zvířátka a ředitelství |
vizuální identita zoologických zahrad |
52 – 55 |
|
Adobe InDesign CS CZ |
aneb InDesign 3 |
56 – 57 |
|
Flash 8 – Hierarchie |
další díl seriálu o nástroji pro tvorbu webů a internetových animací |
58 – 59 |
|
Oživlý plakát |
flashový krok za krokem |
60 – 61 |
|
Adresář |
pravidelné seznamy firem z oborů: osvit, digitální tisk, digitální kopírky, plotry, digitální fotografie a CtP |
62 – 63 |
|
Ve zkratce |
rubrika s drobnými zprávami |
64 – 66 |



