Font 28 :: 4/1996
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Ogilvy & Mather |
seznámení s další špičkovou reklamní agenturou |
4 – 6 |
Josef Flejšar |
rozhovor se stálicí výtvarného nebe |
8 – 9 |
Obrazové soubory až poloviční |
netradiční způsoby rastrování – stochastický, HiLine |
10 – 11 |
Pavel Lev |
rozhovor s předním českým grafikem |
12 – 14 |
Reklamní agentura SGA |
reklamní agentura a její zajímavost – realistické modelování 3D objektů |
16 – 17 |
Ecce Calamus |
pokračování recenze z minulého čísla |
18 – 19 |
Koláž Prahy v Collage |
postupy – cover k CD od fy. CD Foto Bler |
20 |
Hana Daňková |
rozhovor s "multimediální" výtvarnicí |
22 – 23 |
Loga pražských rádií |
pravidelná rubrika s hodnocením značek |
24 – 25 |
To nejlepší z Graphisu |
ukázky ze světoznámého časopisu |
27 – 28 |
Značka UPM |
historie loga UMPRUM |
30 – 31 |
Písmo Bembo |
pravidelné ukázky písem |
32 – 33 |
Cena originality |
podobnost sloganů i vizuálního provedení reklam |
35 – 36 |
LaserMaster a Trimen |
Trimen – dodavatel tiskáren |
37 |
Automatizované retuše |
Binuscan – produkt k usnadnění retuše |
38 |
17. Bienále Brno 96 |
pozvánka na výstavu grafického designu |
40 |
Najdi si svůj svět |
agentura MARK/BBDO a reklamní kampaň pro Pepsi Colu |
41 – 42 |
Fotoarchiv budoucnosti 1996 |
představujeme další CD od fy. CD Foto Bler |
44 – 45 |
Prezentace studentů VŠUP |
Zdravka Mirčeva |
46 – 47 |
Krok za krokem |
vrstvení ve Photoshopu 3.0.5 – montáž studia Caverna pro Škodovku |
48 – 49 |
Šestibarevný příběh aneb Pantone Hexachrome |
jak jsme tiskli netradiční technikou |
50 – 53 |
Mr. Ad |
recenze knihy Pan Reklama od Andyho Birda |
54 – 55 |
Adresář osvitovek |
pravidelný seznam osvitových center |
58 |