Font 21 :: 3/1995
|
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
|
Interkamera '95 ... a fotoarchiv budoucnosti |
rozhovor z výstavy doplněn o vznik prvního dig. fotoalba |
4 – 5 |
|
Program 3B2 – labutí píseň nebo konkurence pro Quark? |
recenze programu |
6 – 7 |
|
Marketing Director Int. |
představujeme časopis |
8 – 9 |
|
Výseky na desky |
seznamujeme Vás s výrobou raznic na desky s chlopněmi |
10 |
|
Systém 7.5 a české GX fonty |
informujeme o nových možnostech a úskalích s písmy |
13 |
|
Reklama '95 |
reportáž z 2. ročníku výstavy |
15 – 16 |
|
Partnerství pro kvalitu |
rozhovor s ředitelem atelieru Leonardo panem Novotným |
17 |
|
Motýlek z fotky vystupující |
mini krok za krokem vytvoření bookletu CD Fotoarchiv budoucnosti |
17 |
|
Událost roku – Drupa |
reportáž o novinkách z německého veletrhu |
19 – 20 |
|
Nová písma |
představujeme Design Collection |
23 |
|
ODS a lidský faktor |
reportáž o problémech s výměnou loga |
25 |
|
Holografie pro každý den |
zajímavosti o holografii |
26 – 27 |
|
Hity oblíbené Brity |
představujeme monitor Taxan |
28 |
|
Písma |
Martin Krpec – atelier grafického designu a plakátu |
29 |
|
Písma Arcadia, Industria, Insignia |
pravidelné ukázky písem |
30 – 31 |
|
Písma |
Tomáš Salamon – atelier grafického designu a plakátu |
32 |
|
O historii tisku |
3. část – Didotova měrná soustava a zdokonalení písmovky |
34 – 35 |
|
Linotype just in time |
písma na CD |
36 – 38 |
|
Počítač? Nikdy! |
tři otázky pro tři fotografy |
42 |
|
"Viktorka" umí akcie |
představujeme tiskárnu cenin VSP |
43 – 44 |
|
Písmo |
ukázky prací žáků základní školy |
46 – 47 |
|
Krok za krokem |
postupy – práce s maskami – Autosalón XX |
48 – 49 |
|
"Savanna" firmy Scitex |
novinka firmy WOW, grafický systém Savanna |
50 |
|
WOW po třech letech |
rozhovor o grafickém studiu |
51 – 52 |
|
Primátorky – svátek Prahy |
zkušenosti z reklamy Ing. Miroslava Sutnara z r. 1941 |
54 – 55 |
|
Evropská premiéra v Praze |
článek o nových řezacích plotrech |
56 |
|
Adresář osvitovek |
pravidelný seznam osvitových center |
58 |



