název článku |
charakteristika |
číslo strany |
|
Anežka Minaříková & Marek Nedelka |
grafičtí designéři a současně manželé žijí a pracují v americkém Brooklynu, ale i u nás jsou k vidění jejich výrazné identity pro Technickou univerzitu v Liberci, kulturní prostor Archa+, výstavu Libuše Jarcovjákové ve Veletržním paláci aj. |
4 – 11 |
|
Honza Sakař |
„fotograf na plech“ se specializuje zejména na portrétování technikou mokrého kolodiového procesu |
12 – 15 |
|
Výtvarné školy |
pokračování ankety – SUŠ Ostrava a SUPŠ sv. Anežky |
16 – 19 |
|
Vizuální glosy jsou grafický žánr do rychlé doby |
Lumír Kajnar popsal své dlouholeté glosování aktuálních událostí |
20 – 21 |
|
Identita moravského venkova |
vizuální identita Hodslavic, rodné obce Františka Palackého |
22 – 25 |
|
Lukáš Eršil |
specialista na propojování vlastní kreativity s AI získal 1. místo v mezinároní soutěži Refraining Femininity |
26 – 31 |
|
Typomřížky |
publikace Filipa Blažka popisuje mřížkové systémy v grafickém designu |
32 – 33 |
|
Corporate: IT |
vizuální styl IT společností, např. Gordic, Atos, Software602 |
34 – 41 |
|
Loga IT firem |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
42 – 43 |
|
Fotoaparáty 2024 |
tradiční anketa mapuje český trh s fototechnikou |
44 – 45 |
|
Národní cena za studentský design 2024 |
výsledky letošního 34. ročníku soutěže |
46 |
|
Jaká je budoucnost polygrafie? |
diskuse s tímto tématem proběhla na akci Igepa CZ Select |
48 |
|
Kalendář pro rok 2025 od Dity Pepe |
a Mondi pokračuje v oslavách 35. výročí papíru Color Copy |
49 |
|
Brno Bold 2024 |
reportáž ze 3. ročníku konference pro grafické designéry pořádané pod taktovkou Bloomfield Studia |
50 |
|
PULSE – nová generce papíru pro kreativní projekty |
dva odstíny (White a Ivory) a tři textury (Felt, Laid, Linen) |
52 |
|
Superhrdinové z Tiskárny Helbich |
nový vizuální styl Tiskárny Helbich vytvořilo studio Toman Design (2024) |
53 |
|
Sketch: osvědčené řešení pro digitální design |
současná podoba vektorového editoru Sketch |
54 – 57 |
|
Svých pět švestek |
pojednání Michala Weina za tvarovými podobami číslic ve znacích a logotypech |
58 – 61 |
|
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |
|