název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Karolína Petrů |
brněnská grafická designérka je mj. autorkou identity Gymnázia Křenka, účetní firmy Kvitto či investičního fondu Spilberk |
4 – 11 |
Kniha Identita – příběh českého grafického designu |
kolektivní monografie autorů kolem editorky a autorky Lindy Kudrnovské mapuje více než stoletý vývoj grafického designu a typografie v Česku |
12 – 13 |
LUSTR 11 |
reportáž z letošního ročníku festivalu ilustrace a komiksu LUSTR |
14 – 17 |
Kutululu |
zavedené grafické studio má na kontě mj. vizuální identitu Cyrilometodějského gymnázia |
18 – 21 |
Sport in Art |
tištěný magazín propojující světy umění a sportu získal prestižní mezinárodní ocenění Red Dot Design Award |
22 – 23 |
Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara a Škola Michael |
anketa vstředních a vysokých výtvarných škol |
24 – 27 |
Mariana Tutschová |
vytváří půvabné autorské knihy pro děti, vycházejí v nakladatelství Labyrint |
28 – 31 |
Corporate: Gymnázia |
vizuální styl gymnázií, např. Na Zatlance, Slovaňák, PORG atd. |
32 – 41 |
Loga gymnázií |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
42 – 43 |
Polygrafie 2024 |
tradiční anketa mapuje český polygrafický trh a technologické novinky |
44 – 46 |
Český soběstačný dům |
kniha Pavla Podruha, jejíž část byla tištěná pomocí solární energie |
48 – 49 |
Fink Group s novými stroji spol. Fujifilm |
investice pro zvýšení kvality tisku a provozuschopnosti |
50 |
Igepa CZ Select 2024 |
partnerské dny Igepa v řijnu v Kácově |
52 |
Je možné vytvořit 100% cirkulární obal? |
dodavatel digitálních strojů Konica Minolta řeší šetrnost k životnímu prostředí |
53 |
Etika v digitálním designu |
zásady a postupy |
54 – 57 |
Želva se učí dlouho |
pojednání Michala Weina za symbolem želvy ve znacích a logotypech |
58 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |