název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Viktorie (Dobrobabenko) Elbirlik |
brand designérka vytvořila například korporátní identitu startupu Filuta |
4 – 11 |
Postřehy z festivalu Eastern European Design |
reportáž ze zářijové vícedenní akce ve Varšavě |
12 – 13 |
Kreativní revoluce: Jak rychle AI nástroje mění grafický design a marketing |
vhled do světa umělé inteligence zprostředkoval Alex Bruna, zakladatel agentury Ydeal |
14 – 17 |
Krok za krokem |
jak vznikala za pomoci AI obálka tohoto Fontu |
18 – 19 |
Písmolijny 2023 – 2. část |
noviky v písmolijnách Rosetta, Suitcase a Caron Twice Fonts |
20 – 23 |
Mixage |
pardubické studio Mixage o své práci nejen na polepu výletní lodi |
24 – 29 |
LUSTR 2023 |
10. ročník festivalu ilustrace se konal koncem září nově v Holešovické tržnici v Praze |
30 – 33 |
Corporate: lodní doprava |
vizuální styl společností zabývajících lodní dopravou výletní i kontejnerovou |
34 – 43 |
Loga lodních dopravců |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
44 – 45 |
Polygrafie 2023 |
tradiční anketa mapuje současnost polygrafického oboru |
46 – 49 |
Kolik stromů je třeba pokácet pro výrobu jedné knížky? |
reportáž z Art Book Fair, zaměřeného na malá nakladatelství a udržitelnost v knižním průmyslu |
50 |
Design patří do Brna |
konference Brno Bold 2023 zve grafické designéry opět do Brna |
51 |
Model Young Package 2023 |
výsledky mezinárodní soutěže v obalovém designu, tentokrát nápojů |
52 – 53 |
Eagle |
elegantní správce zdrojů pro designéry |
54 – 57 |
Kotav |
pojednání Michala Weina za symbolem kotvy ve znacích a logotypech |
58 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |