| název článku |
charakteristika |
číslo strany |
| Henceforth |
konzultační a kreativní agentura se specializací na real estate, hospitality a luxury pracuje pro významné developery |
4 – 9 |
| Jiří Lízler |
úspěšný fotograf zabývající se hlavně architekturou a interiéry patří mezi 150 fotografů řetězce Marriott |
10 – 15 |
| Bloomfield a Vít Rýznar |
grafický designér a jeho studio stojí např. za identitou ikonické Remosky či agentury Czechinvest |
16 – 19 |
| Sazba cizích jazyků 4 |
pojednání Filipa Blažka je tentokrát zaměřeno na ukrajinštinu |
20 – 21 |
| Lustr 2022 |
ohlédnutí za 9. ročníkem mezinárodního festivalu ilustrace |
22 – 25 |
| Nové písmo pro státní poznávací značky |
ukázka bakalářské práce Marka Čubana, absolventa bakalářského oboru ateliéru Tvorba písma a typografie na pražské umprum |
26 – 29 |
| Corporate: developeři |
vizuální styl zahraničních i tuzemských devepolerských společností |
30 – 37 |
| Loga developerů |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
38 – 39 |
| Ilya Bazhanov |
ukázky autorských písem UMPRUM |
40 – 41 |
| Polygrafie 2022 |
tradiční anketa mapuje současnou situaci na polygrafickém trhu |
42 – 44 |
| Igepa CZ Select |
pozvánka na unikátní výstavní a prezentační akci o materiálech, software a technologiích |
45 |
| Ústecký kraj s novou tváří |
vizuální identita Ústeckého kraje vzešla ze soutěže, v níž zvítězilo studio Petrohrad |
46 – 47 |
| Suvenýry ze sedlecké kostnice |
nápaditý merch pomáhá s financováním oprav sedlecké kostnice u Kutné Hory |
48 – 49 |
| Trh s fotografiemi se mění, 123RF reaguje |
fotobanka 123RF hledá nová řešení na míru svým zákazníkům |
50 – 51 |
| powerprint významně zrychluje produkci… |
díky novým technologiím od Canonu a Tecnau |
52 – 53 |
| Krita |
výkonný kreslicí program zdarma |
54 – 57 |
| Koulelo se jablíčko |
pojednání Michala Weina o fenoménu jablka ve znacích a logotypech |
58 – 61 |
| Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |