| název článku | 
charakteristika | 
číslo strany | 
| Svérázné dívky | 
rozhovor s designérkami Petrou Kalouskovou a Evou Vopelkovou, tvořícími duo Svéráz, jež stojí za identitami pro města Litoměřice, Úštěk či Humpolec | 
4 – 9 | 
| Vojta Hurych | 
reportážní a svatební fotograf nejen o svém fotografickém cyklu Jirka, oceněném na Czech Press Photo | 
10 – 13 | 
| Crabath | 
nejnovější písmo Tomáše Brousila je inspirované vzorníkem písmolijce Václava Jana Krabata z roku 1761 | 
14 – 15 | 
| Robin Brichta a (nejen) jeho knihy | 
grafik podepsaný pod obálkami a designem stovek knih z řady různých nakladatelství | 
16 – 19 | 
| Jaroslav Benda | 
jeden z nejdůležitějších tvůrců v české typografické historii má konečně svou monografii | 
20 – 23 | 
| Corporate: pojišťovny | 
vizuální styl tuzemských i zahraničních komerčních pojišťoven | 
24 – 34 | 
| Drobné změny s velkým výsledkem  | 
facelifting loga pojišťovny Direct od designéra Lumíra Kajnara | 
35 | 
| Jednotný styl Kooperativy | 
od devadesátek do digitálního věku | 
36 – 37 | 
| Jak šel čas | 
o vývoji log vybraných komerčních pojišťoven | 
38 – 39 | 
| Loga pojišťoven | 
tradiční rubrika s hodnocením značek | 
40 – 41 | 
| Caron twice fonts | 
ukázky autorských písem UMPRUM | 
42 – 43 | 
| Fotobanky 2021 | 
tradiční anketa mapuje současnou situaci na trhu fotobank | 
44 – 49 | 
| Designers Mixer na téma Vizuální smog | 
reportáž z tradiční akce pořádané BrandCloudem, jež proběhla naživo v CAMPu a paralelně na online streamu | 
50 | 
| Nejkrásnější české knihy 2020 | 
přehled nominací v letošním 56. ročníku tradiční soutěže NČKR | 
52 – 53 | 
| Powerprint posiluje | 
digitální tiskárna Powerprint má novou knihařskou linku pro ofsetovou a digitální produkci | 
54 | 
| Upcycling | 
nový stupeň udržitelnosti v papírovém průmyslu | 
55 | 
| DaVinci Resolve 17 | 
profesionální střihač videa zdarma | 
56 – 57 | 
| Meč je jistota | 
pojednání Michala Weina o fenoménu meče ve znacích a logotypech | 
58 – 61 | 
| Ve zkratce | 
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami | 
62 – 66 |