| název článku |
charakteristika |
číslo strany |
| David Kantor |
jeho studio Kantors Creative Club sídlí v Ostravě a patří mezi špičku v oboru |
4 – 11 |
| Martina Kaufmannová |
fotografka, stylistka a blogerka známá pod pseudonymem freecoolina |
12 – 15 |
| Symboly značky aneb společná řeč výzkumníka s grafikem |
o budování značky a inspiračních kartách, jež jsou výsledkem spolupráce Lumíra Kajnara a agentury Behavio |
16 – 17 |
| Veronika Vlková a Jan Šrámek |
rozhovor s čerstvými držiteli Ceny Czech Grand Design za rok 2020 v kategorii Ilustrátor roku za knihu Apolenka z modrotisku |
18 – 21 |
| Corporate: hrady a zámky |
vizuální styl tuzemských i zahraničních hradů a zámků |
22 – 29 |
| Zámek Žďár nad Sázavou |
identita z roku 2015 od Studia Najbrt |
30 |
| Zámek Křtiny |
CI a webovou prezentaci pro Zámek Křtiny vytvořilo studio GRAFIQUE |
31 |
| Leeds Castle |
středověký vodní hrad ve Velké Británii spolupracuje se studiem Indelible Creative |
32 – 33 |
| Ilustrované památky |
jihlavský malíř Tomáš Rygl vytváří a vydává ilustrované mapy hradů, zámků i dalších památek |
34 – 35 |
| Loga hradů a zámků |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
36 – 37 |
| Papír 2021 |
tradiční anketa mapuje současnou situaci papírenských firem |
38 – 41 |
| Fotografie 2 |
druhé a výrazně rozšířené vydání knihy fotografa Stanislava Petery |
42 |
| Veselá i děsivá očkovací centra |
jak rozdílně pojala konkrétní očkovací centra svá značení |
44 – 45 |
| Profesionální tisk a designové papíry |
vlastnosti grafického papíru Pergraphica |
46 |
| Digitální samolepicí materiáy od Papyrusu |
nová řada samolepicích fólií a papírů GlobalTAC |
48 |
| Toyen: Snící rebelka |
souborná výstava jedné z nejznámějších českých umělkyň 20. století ve Valdštejnské jízdárně v Praze |
49 |
| Arctic Paper získal certifikaci Cradle to Cradle Certified™ |
certifikace pro natírané papíry z Grycksbu |
50 |
| Novinky v PDF nástrojích pro pre-press |
aktuality v nástrojích pre-pressu od společností Enfocus a Callas Software |
52 – 55 |
| Můj hrad, můj dům |
pojednání Michala Weina o fenoménu hradů ve znacích a logotypech |
56 – 59 |
| Krok za krokem |
postup vzniku obálky Fontu popisují David Kantor a Radomír Vysocký |
60 – 61 |
| Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |